جابه‌جایی فرودگاه بین‌المللی اهواز تا ۵ سال دیگر

جابه‌جایی فرودگاه بین‌المللی اهواز تا ۵ سال دیگر

http://www.bananews.irبه دنبال کشف سفره نفتی زیر فرودگاه بین‌المللی اهواز این فرودگاه تا پنج سال دیگر جابه‌جا می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمود رسولی‌نژاد - مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های کشور - در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: پس از کشف سفره نفتی زیر محل فرودگاه بین‌المللی اهواز مسوولان نفتی کشور تصمیم به خریداری فرودگاه به منظور بهره‌برداری از این سفره نفتی کردند.

وی افزود: به این منظور مقرر شد فرودگاه بین‌المللی اهواز به محلی دیگر منتقل شود اما این امر به زودی اتفاق نخواهد افتاد.

رسولی‌نژاد ادامه داد: توافقات لازم برای جلوگیری جابه‌جایی فرودگاه بین‌المللی اهواز به محل دیگر انجام شده است و استانداری خوزستان به عنوان امین طرفین و نماینده دولت موظف به آماده‌سازی بستر این جابه‌جایی شده است.

به گفته مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های کشور با توجه به پیش‌نیاز‌های معمول و اقدامات مورد نیاز جابه‌جایی فرودگاه بین‌المللی اهواز به این زودی‌ها نخواهد بود و حداقل تا پنج سال آینده طول می‌کشد.

وی خاطر نشان کرد: موافقت برای امر جابه‌جایی فرودگاه بین‌المللی اهواز در سطح وزیران راه و شهرسازی و نفت صورت گرفته است و باید منتظر آغاز اقدامات در این زمینه باشیم.

رسولی‌نژاد در پایان ابراز امیدواری کرد فرودگاه بین‌المللی اهواز به مکانی منتقل شود که دسترسی برای مسافران راحت باشد و وسعت آن به قدری باشد که در طرح‌های توسعه‌ای با محدودیت مواجه نشویم.

    نظرات