پیش فروش بیش از ۲ میلیون بلیت نوروزی اتوبوس / بیشترین پیش فروش در تهران و خراسان رضوی

پیش فروش بیش از ۲ میلیون بلیت نوروزی اتوبوس / بیشترین پیش فروش در تهران و خراسان رضوی

http://www.bananews.irرئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به فروش بیش از دو میلیون بلیت اتوبوس برای نوروز، گفت: استان‌های تهران، خراسان رضوی، اصفهان بیشترین پیش فروش را در این مدت داشته اند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) شهریار افندی زاده در گفتگو با مهر با اشاره به پیش فروش بلیت اتوبوس برای نوروز امسال، اظهار داشت: تا روز گذشته ۲۳ بهمن ماه، ۶۱۱ هزار و ۶۶۳ نفر بلیت در پیش فروش اینترنتی فروخته شده است و همچنین از اول اسفند ماه تاکنون بصورت حضوری یک میلیون و ۴۲۶ هزار و ۲۶ نفر بلیت فروخته شده است.

وی افزود: در مجموع تاکنون ۲ میلیون و ۳۷ هزار و ۶۸۹ بلیت اتوبوس نوروزی به فروش رفته است و این پیش فروش تا روز ۲۳ اسفند ماه ادامه دارد ضمن آنکه بلیت های فروخته شده برای تاریخ ۲۴ اسفند تا ۱۶ فروردین ماه است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه بیشترین حجم بلیت فروخته شده برای تاریخ ۲۸ اسفندماه بوده است، بیان کرد: استان های تهران، خراسان رضوی، اصفهان بیشترین پیش فروش را در این مدت داشته اند.

افندی زاده با اشاره به پرتردد ترین محورها در زمان نوروز، اظهار داشت: بیشترین تردد اتوبوس در زمان نوروز از مبدا تهران به سمت مشهد، شیراز، اصفهان، رشت و کرمانشاه است. همچنین از مبدا رشت به تهران، از مبدا مشهد به قم، بندرعباس و اهواز بیشترین تردد اتوبوس را خواهیم داشت.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در نوروز ۹۱ ما ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار پیش فروش بلیت را داشتیم، گفت: متقاضیان بلیت های نوروزی باید تلاش کنند که در زمان پیش فروش بلیت های نوروزی اقدام به خرید کنند و اگر در یک محوری بلیت ها هم فروخته شود اما تقاضا برای سفر وجود داشته باشند شرکت های حمل و نقل با سرویس فوق العاده این کمبود را جبران می کنند.

افندی زاده تصریح کرد: ۲۷ شرکت حمل و نقل مسافری سایت اینترنتی فروش بلیت دارند که مسافران می توانند با مراجعه به سایت بلیت را خریداری کنند ضمن آنکه سایت های www.mosaferyar.ir، www.payaneh.ir هم بصورت کامل این شرکت ها را لینک قرار داده اند و مسافران می توانند از این دو سایت هم اقدام به خرید کنند.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خاطر نشان کرد: خدمات پیش فروش بلیت نوروزی حمل و نقل جاده ای در ۱۱۰۰ مرکز شهرها و ترمینال ها ارایه می شود و مسافران در صورت وجود هر گونه مشکل می توانند به ادارات حمل و نقل پایانه های مستقر در ترمینال ها و یا سامانه ۳۰۰۰۱۴۳ مراجعه کنند.

    نظرات