افزایش ساعت کاری مراکز معاینه فنی

افزایش ساعت کاری مراکز معاینه فنی

www.BanaNews.irساعت کاری مراکز معاینه فنی خودرو در روزهای پایانی سال با توجه به افزایش میزان مراجعه شهروندان تا ساعت ۱۸ افزایش پیدا کرد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) طاهریان، مدیر بهره‌برداری مراکز معاینه فنی خودروهای تهران اظهار داشت : با توجه به پیش بینی های به عمل آمده در خصوص افزایش میزان مراجعات به مراکز معاینه فنی در روزهای پایانی سال و همچنین طرح تشدید برخورد پلیس با خودروهای فاقد معاینه فنی قبل از سفرهای نوروزی امسال تصمیم گرفتیم جهت رفاه حال شهروندان و با توجه به حجم مراجعات زود تر از جدول زمان بندی ساعت کاری مراکز معاینه فنی را افزایش دهیم و این مراکز از امروز از ساعت ۷:۳۰ لغایت ۱۸ عصر آماده ارائه خدمات به شهروندان تهرانی هستند.

وی افزود: همچنین چهار مرکز معاینه فنی بیهقی ، سراج ، الغدیر و آبشناسان نیز روزهای جمعه از ساعت ۸ صبح لغایت۱۴ باز هستند و این امکان وجود دارد در صورت افزایش بیشتر مراجعات به صورت پیوسته ساعت کاری مراکز نیز به همان نسبت افزایش یابد.

طاهریان با اشاره به راه‌اندازی سامانه تلفن گویای مراکز معاینه فنی به شماره ۲۳۵۰۳۰۰۰ افزود : شهروندان می‌توانند جهت کسب هرگونه اطلاعات در خصوص آدرس ، ساعت کاری مراکز، تعرفه و مدارک مورد نیاز و یا هرگونه سوال در خصوص معاینه فنی خودروی خود با این شماره تماس بگیرند.

    نظرات