پاسخ وزیر نیرو به پیمانکاران طلبکار

پاسخ وزیر نیرو به پیمانکاران طلبکار

http://www.bananews.irمجید نامجو با اشاره به پرداخت بدهی‌های معوقه پیمانکاران صنعت برق توسط دولت گفت: بدهکاری در حد عرف همیشه وجود داشته است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مجید نامجو گفت: بدهکاری‌های عمده دولت به پیمانکاران صنعت برق تسویه شده است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

وزیر نیرو با اشاره به پرداخت بدهیهای معوقه پیمانکاران صنعت برق توسط دولت به پایگاه اطلاع رسانی دولت اظهار داشت: خوشبختانه بدهکاری های عمده دولت به پیمانکاران صنعت برق را تهاتر کرده ایم.

نامجو افزود: البته بدهکاری در حد عرف همیشه وجود داشته است زیرا ما یک بازار ۲۰ هزار میلیاردی داریم و باعث می شود هر روز در جایی طلبکار و در جای دیگری بدهکار باشیم. این چرخش مالی وزارت نیرو است و در حالت عادی اتفاق می افتد.

به گزارش ایسنا، اظهارات وزیر نیرو در حالی مطرح شده است که برخی پیمانکاران بخش خصوصی اخیرا گلایه‌های جدیدی از بابت بدهکاری وزارت نیرو به پیمانکاران مطرح کرده‌اند و سندیکای صنعت برق نیز به نمایندگی از بخش خصوصی روز گذشته در نامه‌ای به رییس‌جمهور شرایط کنونی صنعت برق را تشریح کرده و مهم ترین مشکلات و چالش‌های پیش روی این صنعت را به اطلاع رییس جمهور رسانده بود.

    نظرات