پیش‌فروش مسکن‌مهر ملکی در تهران

پیش‌فروش مسکن‌مهر ملکی در تهران

http://www.bananews.irسری دوم پیش‌فروش واحدهای مسکونی طرح مسکن‌مهر خودمالکی در اطراف تهران آغاز شد.
در این واحدها متفاوت از مسکن‌مهر، مالکیت قطعی عرصه و اعیان به خریدار واگذار می‌شود و در عین حال تسهیلات ارزان‌قیمت مسکن‌مهر – وام ۲۵ میلیون تومانی- به واحدها تعلق می‌گیرد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) این پروژه با ظرفیت ۳ هزار واحدمسکونی در شهریار ساخته می‌شود و تاکنون ۱۶۰۰ واحدمسکونی آن پیش‌فروش شده است؛ طوری که با خروج همین تعداد متقاضی مسکن از بازار، قیمت مسکن در تهران از اثر تحریکی حجم تقاضا در امان بوده است. مجری پروژه مسکن‌مهر خودمالکی در این باره اعلام کرد: ۶ ماه از زمان شروع به ساخت این ۳ هزار واحد می‌گذرد و در حال حاضر پیش‌خرید واحدها با توجه به اتمام پیش‌فروش مسکن‌مهر در اطراف تهران، در حجم بالایی در جریان است. حسین شعبانی درباره ویژگی های این پروژه تاکید کرد: پیش‌خریداران باید مبلغ ۳۰ میلیون تومان به عنوان مبلغ اولیه پرداخت کنند و سپس در ۵ دوره ۶ماهه، هر بار مبلغی حدود ۱۰ میلیون تومان بپردازند. ضمن اینکه ۲۵ میلیون تومان نیز تسهیلات بانکی به این پروژه تعلق می‌گیرد. وی افزود: هزینه ساخت در قیاس با میانگین قیمت منطقه، به کارگیری فن‌آوری‌های نوین و نیز سایر امکانات زیربنایی و روبنایی از جمله شاخص‌ترین ویژگی‌های این پروژه است. وی بااشاره به اینکه ساخت این پروژه در بازه زمانی ۲ ساله با قیمت مترمربعی حدود ۵٫ ۱ میلیون تومان به پایان می‌رسد، خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش قیمت مسکن و نیز مشکلات مردم درتامین نقدینگی به دنبال تسهیل شرایط پرداخت اقساط پیش فروش دراین پروژه بوده‌ایم و با این رویکرد، متقاضیان صرفا با پرداخت مبلغی درحدود ۳۰ میلیون تومان به عنوان آورده اولیه، می توانند در این پروژه ثبت نام و مابقی مبلغ را نیز باید درقالب اقساط در بازه زمانی سه ساله پرداخت کنند.

 قیمت تمام‌شده مسکن‌مهر خودمالکی اطراف تهران که در نزدیکی منطقه ساخت مسکن‌ویژه –تهرانسر- قرار دارد، نصف واحدهای این طرح برآورد می‌شود. نزدیکی پروژه به تهران، نزدیکی به مترو و همچنین وجود خدمات روبنایی در کنار آن، از جمله امتیازات مسکن‌مهر خودمالکی در مقایسه با مسکن‌مهر به حساب می‌آید.

    نظرات