پرواز استانبول _ کرمانشاه با نرخ ویژه انجام می‌شود

پرواز استانبول _ کرمانشاه با نرخ ویژه انجام می‌شود

http://www.bananews.irمدیر شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین در منطقه غرب ایران گفت: پرواز استانبول _ کرمانشاه با نرخ ویژه انجام می‌شود و حتی با داشتن یک مسافر هم پروازهایمان را کنسل نمی‌کنیم.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) شفق کوچوک چلاک در جمع خبرنگاران کرمانشاهی اظهارکرد: از ۲۶ دسامبر ۲۰۱۲ خط پروازی استانبول _ کرمانشاه راه‌اندازی شده و در تلاش هستیم این خط پروازی را به مردم منطقه غرب ایران معرفی کنیم.

وی افزود: مردم این منطقه می‌توانند با انجام پرواز کرمانشاه به استانبول، از استانبول به ۲۲۰ نقطه در سراسر جهان پرواز داشته باشند.

مدیر شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین در منطقه غرب ایران گفت: گرچه تاکنون پرواز کرمانشاه _استانبول سودی برای شرکت ترکیش ایرلاین نداشته اما اعتقادمان این است که قرار نیست تمامی ۲۲۰ ایستگاه پروازی ترکیش ایرلاین سودده باشند.

کوچوک چلاک گفت: از ۲۲۰ ایستگاه پروازی استانبول، ایستگاه‌هایی وجود دارد که شاید شش الی هفت سال است که ضرر می‌دهند اما همچنان پروازهای خود را به آن ایستگاه‌ها ادامه می‌دهیم.

وی پیش‌بینی کرد: در آینده وضعیت ایستگاه پروازی کرمانشاه مطلوب شود.

مدیر شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین در منطقه غرب ایران با اشاره به قیمت‌های استثنایی پروازهای ترکیش ایرلاین، گفت: در حال حاضر هزینه رفت و برگشت پرواز کرمانشاه _ استانبول ۵۹۲ هزار تومان بوده که این قیمت بسیار پایین‌تر از سایر شرکت‌های هواپیمایی است.

به گفته کوچوک چلاک در نظرسنجی صورت گرفته، مردم شرکت ترکیش ایرلاین را بهترین شرکت هواپیمایی اروپا تشخیص داده‌اند.

وی به برخی از خدمات این شرکت هواپیمایی برای منطقه غرب ایران اشاره و اظهار کرد: شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین تنها به منافع خود توجه نمی‌کند بلکه تلاش می‌کند که صنعت گردشگری کرمانشاه و تمام منطقه غرب ایران را توسعه دهد و در همین راستا به زودی از مقامات توریستی کشورهای اروپایی دعوت خواهد کرد که به کرمانشاه بیایند و تورهای گردشگری خود را به این منطقه آورند.

مدیر شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین یادآور شد: مردم کرمانشاه و منطقه غرب ایران می‌توانند با مراجعه به آژانس‌های هواپیمایی، با دریافت بلیت پرواز استانبول، بلیت ۲۲۰ نقطه مختلف جهان را نیز دریافت کنند.

همچنین علی احتشام - مدیر ایستگاه هواپیمایی ترکیه در کرمانشاه - اظهار کرد: شرکت هواپیمایی ترکیه با همکاری مدیریت فرودگاه و استانداری کرمانشاه در نظر دارد که کارگو تجاری را در کرمانشاه راه‌اندازی کند.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی این کارگو تجاری، کلیه مدیران صنعتی و تجاری استان و منطقه غرب کشور می‌توانند کالاهای خود را به ۲۲۰ نقطه جهان صادر کنند یا اقلام مورد نیاز را از ۲۲۰ نقطه جهان با پرواز ترکیش ایرلاین دریافت کنند.

    نظرات