پایان اسفند، آخرین مهلت پرداخت عوارض شهری سال ۹۱ و معوقه‌های آن

پایان اسفند، آخرین مهلت پرداخت عوارض شهری سال ۹۱ و معوقه‌های آن

http://www.bananews.ir/معاون مالی و اداری شهرداری تهران گفت: پایان اسفند ماه آخرین مهلت پرداخت عوارض سال ۹۱ و معوقه های ماقبل آن برای شهروندان تهرانی است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) حسین محمد پورزرندی در خصوص پرداخت بدهی های معوقه عوارض نوسازی، کسب و پیشه و بهای خدمات مدیریت پسماند گفت: امسال قبوض سال ۹۱ و معوقه ماقبل آن در بین شهروندان توزیع شده که تعداد این قبوض حدود ۲٫۵ میلیون قبض بوده است.

معاون مالی و اداری شهرداری تهران افزود: اگر شهروندان تهرانی تا پایان اسفند ماه سال جاری عوارض سال ۹۱ خود را پرداخت کنند از پرداخت جریمه دیرکرد معاف می شوند و از ۱۰ درصد جایزه خوش حسابی نیز بهره مند می شوند و در صورت عدم پرداخت این معوقات تا تاریخ مقرر ۹ درصد جریمه دیر کرد عوارض شامل این معوقات خواهد شد.

معاون مالی و اداری شهرداری تهران با اشاره به این موضوع که در صورت پرداخت به موقع این عوارض از سوی شهروندان درآمد مطلوبی برای شهرداری کسب می شود خاطرنشان کرد: انتظار می رود در مدت باقی مانده تا پایان سال و با مشارکت مردم در پرداخت عوارض شهری، سهم درآمدهای پایدار شهر تهران به مرز ۲۰ درصد برسد که این شاخص ، روند مناسبی است برای ارزیابی اعتماد عمومی شهروندان به مدیریت شهری.

پوررندی با اشاره به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و احتمال وجود ازدحام در بانک ها، خاطرنشان کرد که شهروندان عزیز تهرانی می توانند علاوه بر پرداخت عوارض و مشاهده سوابق پرداخت های قبلی در سایت شهرداری تهران www.tehran.ir از طریق همه بانک های عامل سطح شهر و همچنین پرداخت غیر حضوری از طریق اینترنت بانک، تلفن بانک، موبایل بانک در تمام مدت شبانه روز نسبت به پرداخت عوارض خود اقدام کنند.

    نظرات