تقلب پیمانکار مسکن‌مهر در پرند رو شد

تقلب پیمانکار مسکن‌مهر در پرند رو شد

http://www.bananews.ir/برنامه خبری ۲۰:۳۰ شبکه دو سیما، پنج‌شنبه شب، گزارشی از آنچه دنیای‌اقتصاد روز چهارشنبه درباره رفتار عجیب یک پیمانکار مسکن‌مهر در شهر جدید پرند نوشته بود پخش کرد.
به گزارش بنانیوز BanaNews.ir) 20:30 ) با پخش تصاویری از واحدهای مسکونی‌مهر در شهر جدید پرند، از فروش تعدادی از واحدهای مسکونی‌مهر توسط پیمانکار سازنده خبر داد و در گزارش خود اعلام کرد: در حالی که وزارت راه‌وشهرسازی بارها خرید و فروش مسکن‌مهر را ممنوع اعلام کرده، اما به جای مردم عادی، این پیمانکاران سازنده واحدها هستند که اخیرا واحدهایشان را به‌صورت آزاد به افرادی که خودشان تشخیص داده‌اند، فروخته‌اند.

در خبر ۲۰:۳۰، مصاحبه‌ای هم با مدیرعامل شهر جدید پرند انجام شد که او نیز صحت فروش مسکن‌مهر توسط یکی از پیمانکاران را تایید کرد و گفت: این اقدام پیمانکار مربوطه کاملا خلاف و جرم محسوب می‌شود. مدیرعامل پرند با موضع‌گیری نسبت به این اتفاق زشت گفت: پیمانکاران مسکن‌مهر هیچ ادعایی نسبت به مالکیت واحدهای مسکونی‌مهر نباید داشته باشند؛ چون پیمانکاران این واحدها را به سفارش دولت روی زمین‌های دولت با وام دولت، ساخته‌اند و هیچ ادعایی نمی‌توانند به مالکیت این واحدها داشته باشند و به تبع، هیچ اجازه‌ای هم برای فروش این واحدها ندارند.

مدیرعامل پرند همچنین به ۲۰:۳۰ گفت: پیگیری حقوقی برای عملی که پیمانکار پرند انجام داده، آغاز شده است و اگر فردی واحد مسکونی‌مهر در پرند را بدون آنکه از ما اجازه بگیرد، مستقیم از پیمانکار خریداری کند، هر گونه ضرر و زیان این معامله متوجه خودش و پیمانکار خواهد بود.
در خبر ۲۰:۳۰ پنج‌شنبه شب، مدیر نهاد بالاسر پیمانکار متقلب مسکن‌مهر در پرند نیز اعلام کرد: این پیمانکار اخیرا درخواست زیاده‌خواهی مطرح کرده بود و می‌خواست پول بیشتری از ما بگیرد؛ اما چون ما به نفع پیش‌خریداران مقاومت کردیم، برای فروش مستقیم واحدها اقدام کرد که البته در حال حاضر پیگیر خلع‌ید این پیمانکار هستیم.
«دنیای‌اقتصاد» چهارشنبه در خبری با عنوان «پیمانکار مسکن‌مهر: واحد شما را فروختم» نوشت: یکی از پیمانکاران مسکن‌مهر در پرند، واحدهایی را که دولت پیش‌تر به متقاضیان واجد شرایط پیش‌فروش کرده بود، به‌صورت آزاد به مردم فروخته است؛ طوری که پیش‌خریداران هفته گذشته برای دریافت واحدشان به ساختمانی که مشخصات آن در نامه پیش‌فروش نوشته بود مراجعه می‌کنند و با در قفل‌شده و سکونت خانوار در واحد خود روبه‌رو می‌شوند!
پیش‌خریداران وقتی در تماس با پیمانکار سازنده، درباره علت این رفتار وی جویا شده‌اند، او در پاسخ به آنها با حالتی طلبکارانه اعلام کرده است: «واحد شما را فروخته‌ام، بروید از هر کسی که پول به او داده‌اید، واحد تحویل بگیرید!»

    نظرات