کسب درآمد ۵۰ میلیارد تومانی برای کشور

کسب درآمد ۵۰ میلیارد تومانی برای کشور

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید‌ هاشمی‌نژاد از کسب درآمد ۵۰ میلیارد تومانی برای کشور از سوی این شرکت خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید ‌هاشمی‌نژاد، مهندس مسعود حسنی در جلسه پایانی بررسی عملکرد واحدهای شرکت با اعلام این خبر افزود: در گذشته به دلیل کاهش فشار این مخزن، امکان برداشت گاز میسر نبود؛ اما امسال با تدابیر و تمهیدات انجام شده از این مخزن مشترک بین ایران و ترکمنستان ۱۰۸ میلیون متر مکعب گاز دریافت کردیم. وی اظهار کرد: با برداشت ۱۰۸ میلیون متر‌مکعب گاز از این مخزن مشترک، پالایشگاه گاز شهید‌هاشمی نژاد توانست برای شرکت ملی گاز ایران ۵۰ میلیارد تومان درآمد کسب کند.
این مقام مسوول‌ همچنین به تلاش کارکنان این مجتمع گازی در تولید پایدار گاز اشاره و تصریح کرد: ما در طول سال با افزایش بهره‌وری و بدون اضافه شدن واحدی به واحدهای پالایشگاه توانستیم روند دریافت گاز ترش و شیرین را افزایش دهیم. حسنی تاکید کرد: از اوایل سال جاری تاکنون ۸/۵ درصد افزایش دریافت گاز ترش و شیرین را شاهد بوده‌ایم.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید ‌هاشمی‌نژاد در ادامه به تولید گوگرد در این شرکت اشاره و بیان کرد: از ابتدای سال جاری توانستیم ۱/۶ درصد گوگرد بیشتر تولید کنیم که همه این افتخارات با تلاش‌های یکایک کارکنان این شرکت محقق شده است.

    نظرات