اوراق مشارکت طرح‌های آبی منتشر شد

اوراق مشارکت طرح‌های آبی منتشر شد

http://www.bananews.ir/دور جدید فروش اوراق مشارکت طرح‌های آبی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران از روز شنبه ۲۶ اسفند آغاز شده است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) بهروز مرادی معاون برنامه‌ریزی و نظارت شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران با اعلام این خبر افزود: در این مرحله ۹ هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت از روز ۲۶ لغایت ۲۸ اسفند‌ماه از طریق شعب منتخب بانک ملی ایران در سراسر کشور در حال عرضه است.
وی با اعلام اینکه این اوراق چهار ساله، بی نام، با نرخ صفر مالیاتی و با سود علی‌الحساب سالانه ۲۰ درصد عرضه می‌شود، خاطرنشان ساخت: سود بازخرید این اوراق قبل از سررسید ۱۸درصد و قبل از پایان دوره مشارکت با سود ۵/ ۱۹ درصد خواهد بود.
مرادی همچنین افزود: سال گذشته در چهار مرحله اوراق مشارکت طرح‌های برق‌آبی شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران عرضه و بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال از این اوراق فروخته شد.
معاون برنامه‌ریزی و نظارت شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران با اعلام اینکه سود این اوراق در شرایط فعلی برای سرمایه‌گذاران بسیار استثنایی است، افزود: با توجه به اینکه طرح‌های آبی از جمله طرح‌های زیر ساختی کشور و سود‌ده محسوب می‌شوند، پیش‌بینی می‌شود همانند سال‌های قبل کلیه این اوراق ظرف مدت کوتاهی به فروش برسد.

    نظرات