استاندار تهران «شهردارتهران» می‌شود؟

استاندار تهران «شهردارتهران» می‌شود؟

http://www.bananews.ir/مرتضی تمدن: «جدایی‌شهرری» حقی بود که به جا آورده نشد و قربانی منازعات و حب‌ و بغض‌های سیاسی شد
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) استاندار تهران در گفت‌وگویی متفاوت با خبرگزاری‌فارس، درباره برخی مسائل مربوط به پایتخت، شهرداری‌تهران، ماجرای جدایی شهرری و همچنین وضعیت ملکی خودش، پاسخ‌های جالبی داده است.مرتضی تمدن در پاسخ به این پرسش که «مهم‌ترین خبری که در سال۹۱ شما را متعجب کرد، چه بود؟» گفته است: حکم دیوان عدالت در خصوص جلوگیری از استقلال ری و مخالفت مجلس با اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها مرا خیلی متعجب کرد.

تمدن همچنین درباره اینکه «آیا مستاجر است یا صاحب‌خانه؟» نیز اینطور پاسخ داده است: زمانی که در مجلس نماینده بودم عضو تعاونی مسکن کارکنان مجلس شدم و در آن زمان رییس مجلس ممنوع کرده بود که از زمین‌های دولتی به تعاونی مسکن داده شود، لذا از پول اعضا زمین آزاد خریداری و ساختمان‌سازی شروع شد و البته هنوز پروژه به پایان نرسیده است و حدود ۴۰۰ نماینده و کارمند مجلس نیز عضو این تعاونی هستند.
قرار است امسال تحویل دهند. استاندار تهران همچنین در پاسخ به این پرسش که «آیا برای شهردارشدن در تهران نامزد می‌شوید؟» گفته است: شخصا کاندیدای هیچ مسوولیتی نمی‌شوم. تمدن در این گفت‌وگو درباره ماجرای شهرری نیز تاکید کرده است: جدایی شهرری حقی بود که به جا آورده نشد و قربانی منازعات و حب و بغض‌های سیاسی شد. استحقاق مردم ری داشتن شهر، شورا و شهردار مستقل بود.

    نظرات