نورپردازی ۱۷ پل سواره پایتخت در انتهای سال ۹۱

نورپردازی ۱۷ پل سواره پایتخت در انتهای سال ۹۱

http://www.bananews.ir/مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از اتمام نورپردازی پل های سواره رو تا نیمه خرداد خبر داد و گفت: در طرح استقبال از نوروز بیش از ۱۷ پل سواره در تهران نورپردازی شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سید محمدجواد شوشتری با تاکید بر اینکه موضوع نورپردازی یکی از راه های بالا بردن دید و به عنوان عنصری برای زیبایی بصری به شمار می رود، مساله مهمی است، ادامه داد: برای آغاز سال نو سعی شد تا محورهای ورودی شهر تهران که محل تردد بیشتر مسافران نوروزی بود نورپردازی شود.

به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، پل شهید شوشتری، جاده مخصوص، شهید چهره قانی و شهید بروجردی از جمله پل های سواره رو در محور اتوبان آزادگان است که نورپردازی آنها با تکیه بر استانداردهای جهانی انجام شده است.

او با اشاره به اینکه علاوه بر محور آزادگان برخی از پل های سواره در اتوبان های پر رفت و آمد نورپردازی شده اند، گفت: پل های سواره رو محور اتوبان های امام علی (ع)، یادگار امام، نیایش، همت و شهید صیاد شیرازی در انتهای سال ۹۱ و آغاز سال جدید نورپردازی شده اند.

شوشتری با بیان اینکه نورپردازی این محورها پیش از عید آغاز و در روزهای ابتدایی نوروز به پایان رسیده، ادامه داد: نورپردازی پل کاشانی در اتوبان شهید باکری و پل سطح در اتوبان آزادگان نیمه کار انجام شده است که تا پایان هفته به اتمام می رسد.

به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران علاوه بر این نورپردازی پل پارک وی در محور خیابان ولیعصر(عج)، پل ابوسعید و حافظ در منطقه ۱۱ و پل میرداماد در محور اتوبان شهید مدرس تا نیمه های خرداد انجام می شود.

    نظرات