اولین لیست قیمت مسکن در سال ۹۲

اولین لیست قیمت مسکن در سال ۹۲

http://www.bananews.ir/ارزان‌ترین واحد مسکونی که روز گذشته به عنوان دومین روز کاری سال جاری به بازار مسکن عرضه شد مربوط به یک واحد مسکونی ۵۲ متری در حوالی میدان قزوین بود که این واحد مسکونی ۸ سال ساخت متری یک میلیون و ۹۸۰ هزار تومان آگهی شده بود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) از طرف دیگر بالاترین نرخ پیشنهادی فروش در شروع سال جدید به یک واحد مسکونی با متراژ ۲۷۰ متر مربع در خیابان فرشته تعلق دارد که روز پیش به بازار عرضه شد. این واحد مسکونی نوساز متری ۱۲ میلیون تومان از سوی مالک قیمت گذاری شده است.
ستون امروز نبض بازار، لیستی از جدیدترین قیمت‌های پیشنهادی فروش واحدهای مسکونی در مناطق مختلف تهران را مورد بررسی قرار داده است و همانطور که اشاره شد ارزان‌ترین واحد مسکونی متری یک میلیون و ۹۸۰ هزار تومان و گران‌ترین واحد مسکونی متری ۱۲ میلیون تومان به متقاضیان معرفی شده‌اند.
در جدول زیر به قیمت پیشنهادی فروش ۴۰ واحد مسکونی در نقاط مختلف تهران اشاره شده است که شواهد نشان می‌دهد در این مجموعه قیمت پیشنهادی اکثر واحدها بیش از ۴ میلیون تومان تعیین شده است و واحدهایی که ارزش هر متر مربع آنها بین ۲ تا ۳ میلیون تومان است از کمترین رتبه برخوردار هستند.
البته ارزش واحدهای نوساز تنها مختص بالاترین نرخ‌های پیشنهادی فروش در جدول زیر نیست، چراکه واحدهای نوساز در بازه‌های متفاوتی قیمت‌گذاری شده‌اند.
برای مثال: در خیابان مولوی یک واحد ۴۵ متری نوساز، متری ۲ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.
علاوه براین یک واحد مسکونی نوساز ۴۳ متری در خیابان نامجو به ارزش متری ۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان به خریدار تحویل داده می‌شود.
همچنین در خیابان قیطریه هر متر مربع یک واحد ۹۵ متری نوساز ، ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از سوی مالک برآورد شده است. از طرف دیگر ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قیمت هر متر مربع یک واحد ۷۰ متری نوساز در خیابان نارمک اعلام شده است.
نرخ‌های پیشنهادی ستون امروز نبض بازار در هر محله ممکن است به ضعیف‌ترین یا با کیفیت‌ترین واحد مسکونی مربوط باشد، البته درجه کیفیت محله هم بر این امر تاثیر بسزایی دارد.

    نظرات