بازدید وزیر مسکن از پردیس

بازدید وزیر مسکن از پردیس

http://www.bananews.ir/وزیر راه‌وشهرسازی در هفته اول تعطیلات نوروز امسال از مراحل ساخت‌وساز پروژه ۸۰ هزار واحدی مسکن‌مهر شهر جدید پردیس بازدید کرد تا مانع تعطیلی این پروژه شود.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) پروژه ۸۰ هزار واحدی پردیس به‌صورت ۱۰۰ درصد برای اجاره‌نشین‌های ساکن تهران ساخته می‌شود و تاکنون بیش از نصف این واحدها به متقاضیان واجدشرایط تهرانی پیش‌فروش شده است.

هر چند در برخی شهرهای اطراف تهران شایعه‌هایی مبنی بر ثبت‌نام افرادی غیر از ساکنین تهران، در پروژه‌های مسکن‌مهر، به گوش می‌رسد اما در شهر جدید پردیس به‌واسطه آخرین تجربه دولت در حوزه مسکن‌مهر، همه نواقص و ایرادات قبلی برطرف شده و در حوزه ثبت‌نام از افراد نیز جلوی هر نوع انحراف یا سوءاستفاده متقاضیان گرفته شده است.
پیش‌خریداران مسکن‌مهر در شهر جدید پردیس می‌توانند در سامانه مسکن‌مهر، میزان مبالغی که واریز کرده‌اند را روزانه ملاحظه کنند و همچنین اولویتی که برحسب زمان ثبت‌نام، برای تحویل واحد به آنها تعیین شده است نیز در سامانه قابل‌مشاهده است.
این در حالی است که در برخی مناطق اطراف تهران، شفافیت فوق‌العاده کمتری در روند ثبت‌نام از متقاضیان مسکن‌مهر وجود دارد.
به گزارش «دنیای‌اقتصاد» وزیر راه‌وشهرسازی در بازدید اخیر خود از این پروژه اعلام کرد: بخشی از واحدهای مسکونی‌مهر شهر جدید پردیس تا نیمه اول امسال تحویل پیش‌خریداران خواهد شد.
براساس این گزارش، روند ساخت‌وساز نیز نشان می‌دهد: حداکثر تا پایان امسال بخشی از واحدها تحویل افراد خواهد شد هر چند در بازدیدی که برخی پیش‌خریداران این واحدها در تعطیلات نوروز از پردیس داشتند به‌خاطر آنچه آماده‌سازی زمین و محوطه‌های بکر عنوان می‌کنند، معتقدند زمان زیادی لازم است تا نقاط در حال ساخت، مسکونی شود.

 

    نظرات