به هیچ عنوان با شورای شهر در مورد افزایش نرخ کرایه ها تفاهم نمی‌کنیم

به هیچ عنوان با شورای شهر در مورد افزایش نرخ کرایه ها تفاهم نمی‌کنیم

http://www.bananews.ir/استاندار تهران از مخالفت فرمانداری با افزایش نرخ کرایه تاکسی ها خبر داد و گفت: به هیچ عنوان با شورای شهر در مورد افزایش نرخ کرایه ها تفاهم نمی کنیم و در نهایت هیات داوری وزارت کشور این موضوع را بررسی و نتیجه را اعلام می کند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مرتضی تمدن استاندار تهران پیش از ظهر دوشنبه در حاشیه اولین اجلاس روسای عضو ثبت احوال کشورهای عضو سازمان همکاری کشورهای اسلامی در پاسخ به خبرنگار مهر، گفت: احتمال تفاهم با شورای شهر در خصوص افزایش کرایه تاکسی ها به هیچ عنوان وجود ندارد و هیات داوری وزارت کشور موضوع را بررسی می کند.

وی افزود: سال گذشته نرخ کرایه تاکسی ها در ۳ مرحله افزایش پیدا کرده است و اگر قرار باشد هر چند وقت یک بار قشر زحمتکش راننده تاکسی درخواست افزایش قمیت ها را داشته باشند دیگر اقشار نیز خود محق این افزایش می دانند.

به گفته استاندار تهران اگر شورای شهر بر افزایش نرخ ها اصرار دارد این موضوع باید توسط هیات داوری وزارت کشور بررسی و اعلام شود.

تمدن همچنین به موضوع انتخابات شوراها اشاره کرد و گفت: ثبت نام کاندیداهای شوراها از امروز آغاز شده و تا اول اردیبهشت ماه نیز ادامه دارد و تا ۲۸ اردیبهشت ماه نیز فرصت داریم تا صلاحیت داوطلبان را بررسی و اعلام کنیم.

استاندار تهران گفت: بعد از رسیدگی به اعتراضات احتمالی و شکایات وارد دوره تبلیغات کاندیداها خواهیم شد.

به گفته استاندار تهران، شوراها در استان تهران در این دوره ۳۱ نفر عضو خواهند داشت و در خصوص انتخابات ری نیز تا این لحظه قانونگذار ما را مکلف کرده که انتخابات جداگانه ای برگزار کنیم اما اگر مصوبه اخیر مجلس به تایید شورای نگهبان برسد در ری انتخابات جداگانه ای برگزار نخواهد شد.

    نظرات