عقد قرارداد ۲۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن مهر در خوزستان

عقد قرارداد ۲۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن مهر در خوزستان

http://www.bananews.ir/مدیر شعب بانک مسکن استان خوزستان از عقد قرارداد ۲۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح مسکن مهر از سوی این مدیریت برای محقق شدن اهداف دولت در بخش مسکن خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) عباسعلی شفیعی گفت: بانک مسکن استان خوزستان به منظور خانه‌دار کردن مردم استان به خصوص اقشار کم درآمد، در قالب طرح مسکن مهر در بخش آماده‌سازی و ساخت، اقدام به عقد قرارداد مبلغ ۱۸ هزار و ۶۵۲ میلیارد ریال تسهیلات با متقاضیان کرده است که این مبلغ برای ساخت ۸۴ هزار و ۳۴۵ واحد مسکونی اختصاص می‌یابد.
شفیعی ادامه داد: همچنین در بخش مشارکت برای احیای بافت‌های فرسوده شهرهای مختلف استان در این مدت ۶۲۴ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال از سوی این مدیریت به متقاضیان پرداخت شده تا سه هزار و ۶۱۰ واحد مسکونی شهری نوسازی شود. مدیر شعب بانک مسکن استان خوزستان به مشارکت این مدیریت در بهسازی خانه‌‌‌های روستایی اشاره کرد و گفت: کارکنان این مدیریت با تلاش مستمر موفق شدند تا پایان سال گذشته، یک هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال تسهیلات برای بهسازی ۱۶ هزار و ۱۸۱ واحد مسکونی در سراسر استان به متقاضیان به صورت تسهیلات کم بهره پرداخت کنند.
شفیعی عنوان کرد: در پرداخت سایر تسهیلات (غیر از طرح مسکن مهر) نیز سیاست بانک مسکن استان خوزستان بر مبنای شعار سال گذشته و حمایت از تولید ملی استوار بود به گونه ای که برای ساخت مسکن ۹۹۲ فقره تسهیلات به مبلغ ۶۶۳ میلیارد ریال، برای خرید مسکن ۱۲ هزار و ۱۳۸ فقره تسهیلات به مبلغ دو هزار و ۲۳۱ میلیارد ریال، برای تعمیرات مسکن یک هزار و ۶۷۰ فقره تسهیلات به مبلغ۹۱ میلیارد ریال و در بخش قرض‌الحسنه یک هزار و ۹۰۴ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۶۹ میلیارد ریال تنها در سال ۱۳۹۱ به افراد واجد شرایط پرداخت شد.

    نظرات