رد طرح ارتقای ایمنی پروازها در کمیسیون عمران

رد طرح ارتقای ایمنی پروازها در کمیسیون عمران

http://www.bananews.ir/یک عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: رسیدگی به وضعیت زلزله‌زدگان در بوشهر و سیستان و بلوچستان در جلسه سه‌شنبه با حضور مسوولان تمام سازمان‌های مرتبط با این مساله انجام خواهد شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمدرضا رضایی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد جلسه عصر دیروز کمیسیون عمران مجلس گفت: طبق برنامه سه دستور بررسی جامع فناوری اطلاعات، بررسی طرح ارتقای ایمنی و بررسی جزییات انتقال پایتخت باید در این جلسه بررسی می‌شد که به دلیل کمبود وقت، بررسی طرح انتقال پایتخت در این جلسه میسر نشد.

رضایی ادامه داد: طرح جامع فناوری اطلاعات که به تقویت وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌پردازد، در این جلسه مطرح و کلیات آن تصویب شد.

وی همچنین در مورد طرح ارتقای ایمنی گفت: هرچند آنچه که ارائه شده، نام طرح ارتقای ایمنی را بر خود دارد در عمل طرح ارتقای ایمنی پروازهاست که جزییات آن بیشتر به مسائل معیشتی کارکنان پروازها می‌پردازد به همین دلیل کمیسیون تصمیم گرفته است با رد کلیات این طرح، زمینه طراحی یک طرح جامع‌تر درخصوص ارتقای ایمنی پروازها فراهم شود.

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس همچنین در مورد جلسه روز سه‌شنبه این کمیسیون گفت: بررسی رسیدگی به وضعیت زلزله‌زدگان در بوشهر و سیستان و بلوچستان در جلسه سه‌شنبه با حضور مسوولان تمام سازمان‌های مرتبط با این مساله انجام خواهد شد. همچنین طرح سوال از وزیر کشور در دستور کار جلسه سه‌شنبه است. ضمن اینکه امیدواریم بررسی جزییات طرح انتقال پایتخت در جلسه آینده کمیسیون انجام شود.

    نظرات