مرگ کارگر ساختمانی در زیر آوار

مرگ کارگر ساختمانی در زیر آوار

http://www.bananews.ir/سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ یک کارگر بر اثر ریزش آوار خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ درساعت ۱۹:۲۷ یکشنبه شب گذشته وقوع یک مورد حادثه ریزش آوار به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان ایستگاه ۳۱ و گروه نجات ۱۲ را به محل حادثه واقع در خیابان دماوند، خیابان نبیعیان اعزام کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: آتش نشانان پس از حضور در محل که یک زمین گودبرداری شده به عمق تقریبی پنج متر و مساحت ۲۰۰ متر مربع بود، متوجه شدند که بخشی از دیواره‌های این زمین ریزش کرده و کارگری نیز در زیر آن محبوس است.

ملکی با اشاره به آغاز عملیات آتش نشانان همزمان با ایمن سازی محل اظهارکرد: عوامل آتش نشانی پس از مدتی یک کارگر ۲۶ ساله افغان را از زیر آوار خارج و به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند که آنان پس از بررسی علائم حیاتی مرگ وی را تایید کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران همچنین بی احتیاطی و بی توجهی به اصول ایمنی حین کار را علت وقوع این حادثه اعلام کرد و گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل در ساعت ۲۱:۰۷ به عملیات خود خاتمه دادند.

    نظرات