تولید آزمایشی بتن رنگی و ۹۰ تن آسفالت رنگی برای نخستین بار در سمنان

تولید آزمایشی بتن رنگی و ۹۰ تن آسفالت رنگی برای نخستین بار در سمنان

http://www.bananews.ir/مدیرعامل سازمان عمران شهرداری سمنان از تولید سالانه ۶۶ هزار تن آسفالت در شهرداری سمنان خبرداد و گفت: این محصولات تولیدی شامل آسفالت بیندر و توپکار می‌باشد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) علی اکبر باغبان در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اعلام این خبر افزود: این تولیدات در آسفالت خیابان‌ها و معابر شهری و شهرها و روستاهای اطراف شهرستان سمنان به مصرف می‌رسد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری سمنان هم‌چنین با اشاره به تولید آسفالت رنگی برای نخستین بار در کشور در استان سمنان از تولید ۹۰ تن آسفالت رنگی برای نخستین بار در شهرداری سمنان خبرداد و خاطرنشان کرد: سازمان عمران به منظور بهره‌برداری از تکنولوژی‌های نوین و تولیدات و محصولات جدید به تولید آسفالت رنگی، بتن رنگی و آسفالت پلیمری اقدام می‌کند.

باغبان اظهار کرد: یکی از مزایای این تولیدات نوین، کاهش قیر مصرفی، زیبایی و جذابیت‌های بصری و دوام و استحکام این تولیدات است که به واسطه تمایز و تفاوت‌های ظاهری می توان از آنها در بحث ترافیکی از آن بهره جست.

 

وی با اشاره به محصولات تولیدی کارخانه فرآورده‌ها بتنی شهرداری سمنان، تصریح کرد: سال گذشته بالغ بر ۱۵ هزار مترمکعب بتن در کارخانه فرآورده‌ها بتنی شهرداری سمنان تولید که رکورد خوبی در تولید بتن در شهرستان بود.

وی اضافه کرد: سازمان عمران شهرداری بیش از ۸۰ درصد تولیدات بتنی و نیازمندی‌های خود از جمله بتن آماده که دارای نشان استاندارد است را در فعالیت‌های عمرانی شهرداری مصرف و ۲۰ درصد مازاد تولید کارخانه نیز در بازار آزاد به فروش می رسد.

وی همچنین از تولید آزمایشی ۲۰۰ مترمکعب بتن رنگی خبرداد و گفت: تولیدات بتنی شهرداری سمنان شامل شن، ماسه، بتن آماده، کف پوش و جدول است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری سمنان از اجرای پروژه‌ها و طرح‌های جدید شهری در برنامه‌های آینده مدیریت شهری سمنان خبرداد و خاطرنشان کرد: احداث پارک کوهستان، کمربندی جنوب شهر، بهینه سازی مناظر شهری، سیستم روشنایی، آسفالت خیابان ها و معبر، ترمیم جداول و احداث بوستان‌های جدید از دیگر طرح‌ها و پروژه‌های شهرداری سمنان در آینده است.

گفتنی است تولید آسفالت رنگی برای نخستین بار در کشور سال گذشته توسط محققان سمنانی تولید شد.

    نظرات