آزمون استخدامی وزارت نفت فردا برگزار می‌شود

آزمون استخدامی وزارت نفت فردا برگزار می‌شود

http://www.bananews.irآزمون کتبی استخدامی وزارت نفت، در روزهای پنج‌شنبه و جمعه، ۵ و۶ اردیبهشت ۹۲ به صورت همزمان در ۸ حوزه برگزار خواهد شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) آزمون کتبی در روزهای ۵ و۶ اردیبهشت ۹۲ به صورت همزمان در ۸ حوزه اصفهان، اهواز، بندرعباس، تبریز، تهران، شیراز، کرمانشاه و مشهد برگزار خواهد شد.

داوطلبانی که شهرستانهای آبادان، آغاجاری، امیدیه، ایذه، باغملک، بهبهان،خرمشهر، رامشیر، رامهرمز، شادگان، هفتگل، هندیجان و بندر ماهشهر که شهر اهواز را به عنوان حوزه آزمون خود اعلام کرده‌اند می‌رساند به دلیل آمار بالای متقاضیان ثبت نامی در شهر اهواز و نبود امکانات کافی، حوزه آزمونی ایشان به شهر ماهشهر منتقل شده است.

شرکت ملی نفت ایران اواخر سال گذشته اعلام کرد که به منظور تأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود جهت خدمت در مناطق عملیاتی و خارج از کلانشهر تهران از بین داوطلبان واجد شرایط در مقاطع کاردانی و بالاتر استخدام ‌می کند.

داوطلبان آزمون استخدامی وزارت نفت باید پس از مطالعه دقیق مفاد مندرج در دفترچه راهنمای آزمون و در صورت دارا بودن شرایط اعلام شده تا تاریخ ۴ اردیبهشت ۹۲ به دریافت کارت اقدام می‌کردند.

    نظرات