پیشرفت ۹۲ درصدی پروژه سیمان کیاسر

پیشرفت ۹۲ درصدی پروژه سیمان کیاسر

http://www.bananews.ir/رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران از پیشرفت ۹۲ درصدی پروژه یک هزار و ۳۶۴ میلیارد ریالی سیمان کیاسر با پیگیری‌های صورت گرفته مسئولین استانی و سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مرتضی هاشم پور در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: عملیات اجرایی طرح نیمه تمام سیمان کیاسر با حجم سرمایه گذاری یک هزار و ۳۶۴ میلیارد ریالی به پیشرفت ۹۲ درصدی رسیده است.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های استاندار مازندران به منظور تکمیل پروژه نیمه تمام شرکت صنایع سیمان کیاسر تسهیلات دیگری به مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال به پروژه مذکور بعد از اخذ مصوبه از کارگروه‌های مربوطه اختصاص یافته است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران افزود: در حال حاضر پرونده شرکت صنایع سیمان کیاسر به بانک سپه استان معرفی شده است.

هاشم پور تصریح کرد: تسهیلات طرح سیمان کیاسر از محل صندوق توسعه ملی است.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرای پروژه صنایع سیمان در منطقه محروم کیاسر از خرداد ماه ۸۹ آغاز شد، گفت: این شرکت دارای تسهیلات مصوب ۴۰۰ میلیارد ریالی از بانک سپه است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران افزود: ۳۷۰ میلیارد ریال از سوی شرکت سیمان کیاسر دریافت شده است.

هاشم پور تصریح کرد: تسهیلات ۱۵۰ میلیارد ریالی اخیر نیز به منظور تکمیل پروژه سیمان کیاسر است.

وی میزان تسهلات ارزی دریافتی از بانک کشاورزی را از سوی شرکت صنایع سیمان کیاسر ۳٫۱۹ میلیون یورو اعلام کرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه شرکت صنایع سیمان کیاسر دارای۱۲ هزار و ۸۲۰ متر مربع زیر بنا است، گفت: این شرکت دارای ظرفیت تولیدی ۶۳۰ هزار تن در سال و اشتغال مستقیم ۱۵۴ نفر است.

    نظرات