کشف حدود یک میلیارد کالای قاچاق از شبکه ریلی کشور

کشف حدود یک میلیارد کالای قاچاق از شبکه ریلی کشور

http://www.bananews.ir/فرمانده پلیس راه‌آهن کشور از کشف بیش از یک میلیارد و ۱۱۲ میلیون ریال کالای قاچاق مکشوفه در فروردین ماه امسال خبرداد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)، سردار رحمت‌الهی در این باره گفت: ماموران پلیس راه‌آهن با تشدید اقدامات مراقبتی و کنترلی در راستای شناسایی و دستگیری حاملان موادمخدر در حوزه ریلی، فروردین ماه امسال، ۲۳ کیلو و ۷۰۸ گرم انواع موادمخدر کشف کردند.

رحمت‌الهی در ادامه ارزش ریالی کالاهای قاچاق مکشوفه در فرودین ماه امسال در حوزه ریلی را یک میلیارد و ۱۱۲ میلیون و ۲۵ هزار ریال عنوان کرد.

فرمانده پلیس راه‌آهن کشور گفت: در این رابطه ۵۳ فقره پرونده تشکیل و تعدادی قاچاقچی کالا نیز دستگیر و به همراه پرونده‌های متشکله به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی گفت: ماموران در شاهرود طی دو عملیات در هفته گذشته سارقان آهن‌آلات را به همراه سه تن ادوات ریلی سرقتی در حوزه «یاتری و سمنان» دستگیر کردند.

فرمانده پلیس راه‌آهن کشور خاطرنشان کرد: ماموران گشت پلیس راه‌آهن اصفهان حین گشت‌زنی در طول خطوط ریلی حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه پیکان وانت حامل ضایعات آهنی مظنون و در بازرسی از آن، ۷۰۰ کیلوگرم ریل، صفحه ریلی، پیچ و مهره متعلق به راه‌آهن کشف کردند.

رحمت‌الهی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

    نظرات