بازدید هزار خانواده از مسکن ویژه تهرانسر

بازدید هزار خانواده از مسکن ویژه تهرانسر

http://www.bananews.ir/طبق اعلام اداره کل راه و شهرسازی استان تهران طی سه جمعه اخیر تقریبا هزار خانواده از ثبت‌نام‌کنندگان مسکن ویژه تهرانسر، از واحدهای نمونه این سایت بازدید کردند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ساعت بازدید از واحدهای نمونه سایت تهرانسر ٨ صبح الی ١٣ روزهای جمعه است و ثبت‌نام‌کنندگان پس از دریافت پیامک اداره کل راه و شهرسازی استان تهران می‌توانند برای بازدید مراجعه کنند.

بازدید بدون هماهنگی قبلی به دلیل شرایط ویژه ساختمانی و حفظ امنیت متقاضیان، امکانپذیر نیست و متقاضیان باید از آوردن کودکان برای بازدید اکیدا خودداری کنند.

پاسخگویی به متقاضیان جهت رفع نقص پرونده در محل سایت تهرانسر صورت می‌گیرد و لازم نیست متقاضیان به صورت حضوری به ساختمان اداره کل راه و شهرسازی مراجعه کنند. ضمن اینکه کارشناسان مربوطه از ساعت ٩ صبح تا ١٣ عصر در سایت تهرانسر حضور دارند.

طبق اعلام اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در بازدید این هفته (جمعه ٢٠ اردیبهشت ماه) وزیر راه و شهرسازی و مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان تهران در جمع بازدیدکنندگان حاضر شده و به سؤالات مراجعه‌کنندگان پاسخ داده‌اند. همچنین پس از بازدید از روند اجرایی، با پیمانکاران و مشاوران پروژه جلسه تشکیل داده دادند.

    نظرات