تکمیل‌ نکردن مدارک مسکن مهر پردیس به‌منزله انصراف قطعی است

تکمیل‌ نکردن مدارک مسکن مهر پردیس به‌منزله انصراف قطعی است

http://www.bananews.ir/قائم مقام مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس تاکید کرد: تکمیل‌ نکردن ثبت‌نام متقاضیان مسکن مهر پردیس تا پایان اردیبهشت‌ماه به منزله‌ی انصراف قطعی این متقاضیان است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) پیمان پیرفرشی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: تاکنون اطلاعات بیش از ۸۰ هزار متقاضی بررسی شده که از این تعداد ۵۵ هزار نفر ثبت‌نام خود را تکمیل کرده و ۲۵ هزار نفر باقی‌مانده نیز مهلت دارند تا پایان اردیبهشت‌ماه واریزی مورد نظر و مدارک خود را تکمیل کنند در غیر این ورت به منزله انصراف قطعی است.

وی با بیان این‌که تحویل پروژه‌ها ۱۸ ماه پس از اولین قسط متقاضیان صورت می‌گیرد، گفت: پس از اولین واریزی قسط ماهانه متقاضیان پروژه‌ها تحویل داده می‌شود.

به گفته قائم مقام مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس،‌ این متقاضیان دو ماه پیش از سال جدید و دو ماه اول سال جاری فرصت داستند تا نسبت به تکمیل واریزی و مدارک خود اقدام کنند و این مهلت تا پایان اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

قائم مقام مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس درباره آن دسته از متقاضیانی که ثبت‌نام‌شان تکمیل نشود و به لیست انصرافی‌ها افزوده می‌شوند، گفت: واریزی‌های این متقاضیان در حساب خودشان محفوظ است و پس از اعلام از سوی شرکت حساب آنها آزاد می‌شود و می‌توانند مبالغ واریزی خود را برداشت کنند.

پیش‌تر پیرفرشی به ایسنا گفته بود که تکمیل ثبت‌نام متقاضیان تمدید نمی‌شود و آن دسته ازمتقاضیانی که نسبت به پرداخت واریزی خود اقدام نکرده بودند و از جمله ۲۱ هزار نفری که ثبت‌نام آنها متوقف شده هستند، تا پایان اردیبهشت‌ماه مهلت دارند، ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

به گفته وی پس از پایان بررسی پرونده‌های ثبت نام‌کنندگان قبلی،‌ در صورت وجود ظرفیت، ثبت‌نام جدید مسکن مهر پردیس انجام خواهد شد.

    نظرات