عذرخواهی رجاء از مسافران نوروزی
شرکت قطارهای مسافری رجاء به دلیل ظرفیت پایین ناوگان ریلی مسافری و عرضه کم در برابر انبوه تقاضا، پیشاپیش از متقاضیان سفر با قطار برای نوروز ۱۳۹۰ عذرخواهی کرد.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از روابط عمومی و امور بینالملل شرکت رجاء امروز طی اطلاعیهای اعلام کرد: بیشک دغدغه تمام دستاندرکاران حوزه حمل و نقل ریلی و به ویژه مسؤولان و کارکنان شرکت قطارهای مسافری رجاء، بهرهبرداری همه متقاضیان سفرهای ریلی از این وسیله نقلیه ایمن است.
قطار به عنوان یکی از بهترین وسیله نقلیه در سفر با توجه به مزایای ذاتی آن ( ایمنی، آسایش، خانوادگی بودن، ارزانی بلیت در مقایسه با سایر وسایل حمل و نقلی، آلودگی کمتر محیط زیست و از این قبیل) همواره مورد توجه هموطنان بوده است که این موضوع وظیفه شرکت رجاء را برای خدمترسانی مطلوب، دوچندان میکند.
شرکت رجاء در ادامه این اطلاعیه آورده است: حال که در آستانه سفرهای نوروزی و افزایش چند برابری تقاضای سفر با قطار قرار داریم، به دلیل پایین بودن ظرفیت ناوگان ریلی مسافری و عدم امکان پاسخگویی به همه متقاضیان سفر با قطار از هموطنانی که موفق به خریداری بلیت نمیشوند پیشاپیش عذرخواهی میکنیم.
در سفرهای ریلی ایران، همواره تقاضا چند برابر عرضه بوده که در ایام خاص و ویژه این تقاضا چند برابر شده به طوری که بر اساس سنوات گذشته، به عنوان نمونه در ایام نوروز تنها از هر ۱۰ متقاضی تنها یک نفر موفق به خرید بلیت قطار میشد، حال آنکه پیشبینی میشود با هدفمندی یارانهها و قیمتهای سوخت، این تقاضا در سال جاری بیشتر نیز شود.
امید است در برخی از ایام نوروز که با تقاضای بیشتر برای خریداری بلیت مواجه هستیم، هموطنان با توزیع سفرهای خود در تمام ایام نوروز ( حدود ۲۰ روز برنامه سفرهای نوروزی ) با رجاء در انجام این وظیفه خطیر همراهی و همکاری کنند.
انتظار رجاء از همه متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطار این است، به عنوان ناظران اصلی این شرکت، در صورت مواجه شدن با هر گونه ناعدالتی در دفاتر فروش، موضوع را از طریق پیامک ۳۰۰۰۱۳۹ و یا تلفن ۱۳۹ به این شرکت اطلاع داده و ما را در توزیع عادلانه بلیت همچنین ارائه خدمت مطلوب یاری کنند.
بنابراین گزارش ناظران نامحسوس شرکت رجاء در تمام طول ایام فروشهای نوروزی به مراکز فروش سرکشی کرده و با هرگونه ناعدالتی در توزیع و فروش بلیت به شدت برخورد خواهند کرد.
نظرات