بانک مسکن اوراق مشارکت منتشر می کند

مدیر عامل بانک مسکن از انتشار اوراق مشارکت در راستای تامین نقدینگی این مجموعه طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش بنا نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، قدرت الله شریفی صبح یکشنبه در جریان دیدار با استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه این اوراق مشارکت با سود ۱۷ درصد منتشر می شود، افزود: در صورت موافقت بانک مرکزی این اوراق با ۱۷٫۵ درصد سود منتشر خواهد شد.

وی در خصوص خرید و فروش تسهیلات مسکن، بیان داشت: تنها برای انتقال به خانواده‌های درجه یک، قابلیت خرید و فروش تسهیلات مسکن وجود داشته که امکان انتقال آزاد اوراق مجاز برای تسهیلات مسکن نیز وجود دارد.

مدیر عامل بانک مسکن با اشاره به اینکه از محل منابع بانک مسکن با نرخ حداکثر ۱۲ درصد به متقاضیان تسهیلات پرداخت می‌شود، اظهار داشت: در این راستا بانک مسکن با نظارت کامل تسهیلات تعمیر مسکن را حداکثر تا ۵۰ میلیون ریال پرداخت می‌کند.

اجرای طرح مسکن مهر باعث کاهش قیمت مسکن در کشور شد

استاندار آذربایجان غربی نیز در جریان این دیداربا اشاره به روند اجرای طرح مسکن مهر در کشور گفت: اجرای مسکن مهر یکی از مهمترین طرح های دولت برای خانه دار شدن اقشار کم درآمد جامعه بوده و دولت علاوه بر تامین زمین رایگان برای متقاضیان تسهیلات ویژه ای نیز برای احداث مسکن به آنان پرداخت می کند.

وحید جلال زاده با مثبت ارزیابی کردن اجرای طرح مسکن مهر، اظهار داشت: اجرای طرح مسکن مهر موجب کاهش قیمت مسکن در کشور شده است.

 

    نظرات