ساخت مسکن را به بخش خصوصی واگذار کنید

ساخت مسکن را به بخش خصوصی واگذار کنید

http://www.bananews.ir/رییس کانون سراسری انبوه‌سازان بر همکاری بیشتر دولت جدید با بخش خصوصی تاکید و اظهارکرد: بهتر است تولید و عرضه مسکن توسط بخش خصوصی انجام شود و تصدی‌گری‌ها از سوی دولت باشد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ایرج رهبر در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اشاره به آرامش به وجود آمده در بازار مسکن گفت: امیدواریم این تعامل و تمایل به همکاری با بخش خصوصی ادامه‌دار باشد.

وی با اشاره به اینکه کانون سراسری انبوه‌سازان همکاری با دولت جدید و تعامل بیشتر با بخش خصوصی را اعلام کرده است، افزود: این امر نیازمند اعتماد دولت به بخش خصوصی است.

به گفته رهبر، تعامل بخش خصوصی و دولت در بخش مسکن نیازمند اعتماد به بخش خصوصی است که این تعامل باعث افزایش سرعت و کیفیت در ساخت و ساز می‌شود.

رییس کانون سراسری انبوه‌سازان با اشاره به ادامه طرح مسکن مهر در دولت جدید گفت: بر اساس آنچه باید قانون اساسی برای تامین مسکن کلیه اقشار جامعه برنامه‌ریزی کند،‌ قشر ضعیف در اولویت است اما باید برای سایر اقشار هم برنامه‌ریزی کرد تا از این طریق به ثبات قیمت در بازار مسکن برسیم و تولید مسکن را تقویت کنیم تا عرضه و تقاضا به هم برسند و بتوانیم قیمت‌ها را کنترل کنیم.

    نظرات