خرید و فروش مسکن مهر ممنوع است

خرید و فروش مسکن مهر ممنوع است

http://www.bananews.ir/فرماندار شهرستان کاشمر گفت: هیچ یک از تعاونی‌های مسکن مهر حق تعیین قیمت نهایی را برای متقاضیان ندارند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مهدی فروزان در جلسه شورای مسکن اظهار کرد: هر تعاونی که مبلغی مازاد بر مبلغ تعیین شده در کارگروه استان به عنوان قیمت تمام شده دریافت کرده، باید پاسخگو باشد و مبلغ مازاد را باز پرداخت کند.

وی ادامه داد: کارگروهی به ریاست معاونت عمرانی استاندار در استان تشکیل می‌شود و در آن کارگروه هریک از تعاونی‌ها باید هزینه‌های خود را ارائه کنند تا پس از بررسی، قیمت تمام شده هر واحد در این کارگروه تعیین شود.

وی با اشاره به این‌که هدف از مسکن مهر خانه‌دار شدن افراد کم درآمد است، گفت: تمام توان و ظرفیت شهرستان را برای اتمام پروژه و تحویل مسکن مهر در هفته دولت به کار خواهیم بست تا این مهم محقق شود.

فروزان خاطرنشان کرد: خرید و فروش مسکن مهر ممنوع است و هیچ یک از افرادی که در مسکن مهر ثبت نام کرده‌اند، حق خرید و فروش و انتقال واحد خود را به شخص دیگری را ندارند.

وی با بیان این‌که هم اکنون ۴ هزار و ۸۰۲ واحد مسکن مهر در سطح شهرستان فعال است که تاکنون هزار و ۲۴۱ واحد تحویل داده شده است، بیان کرد: هم اکنون هزار و ۸۵۰ واحد آماده افتتاح است و درهفته دولت تعهد می‌دهیم سایر واحدها که بیش از دو هزار و ۵۰۰ واحد است، به اتمام برسد.

    نظرات