شتاب بیشتر در تامین اعتبار محور قائمشهر-فیروزکوه

شتاب بیشتر در تامین اعتبار محور قائمشهر-فیروزکوه

http://www.bananews.ir/معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با تامین اعتبارات مورد نیاز توسعه و تعریض محور قائمشهر-فیروزکوه علی رغم کوهستانی بودن و شرایط سخت منطقه شتاب بیشتری صورت گیرد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) احمد صادقی در بازدید از پروژه‌های راهسازی مازندران ازجمله تعریض محور سوادکوه و کمربندی مرکز استان بازدید و دستوراتی را در خصوص تسریع در عملیات اجرایی آنان ابلاغ کرد.

وی ضمن اعلام رضایت نسبی از اجرای عملیات اجرایی پروژه‌های راهسازی مازندران اظهار کرد: یکی از راهکارهای برون رفت از محرومیت و حرکت به سوی توسعه پایدار، ایجاد راه دسترسی و مواصلاتی بوده که در دولتهای قبلی و دولت یازدهم توجه ویژه به این امر مهم شده است.

صادقی ادامه داد: با توجه به کثرت پروژه‌های راهسازی در مازندران باید اعتبارات بیشتری به این استان تزریق شود چراکه با سرمایه گذاری مناسب و ایجاد یک راه ارتباطی ایمن می توان میلیون‌ها گردشگر و مسافر را به این استان هدایت کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی درخصوص روند عملیات اجرایی تعریض و چهارخطه کردن محور قائمشهر فیروزکوه گفت: با توجه به اینکه این محور به عنوان یکی از محورهای شریانی مازندران بوده و این استان را به پایتخت کشور متصل می کند لازم است توسعه و تعریض آن در اولویت کاری قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به عملیات تعریض این محور در حوزه استحفاظی استان تهران انتظار می‌رود با تامین اعتبارات مورد نیاز توسعه و تعریض آن نیز در مازندران علی رغم کوهستانی بودن و شرایط سخت منطقه شتاب بیشتری صورت گیرد.

    نظرات