اولین جشنواره شهر ایمن برگزار می شود

اولین جشنواره شهر ایمن برگزار می شود

http://www.bananews.ir/اولین جشنواره شهر ایمن، ۶ لغایت ۹ مهر ماه ۹۲ ، توسط شرکت فرارسانه ، با هدف ارائه فن‌آوری‌های نوین پیشرفته‏،تخصصی و معرفی تجهیزات شرکت‌های توانمند حوزه ایمنی و آتش نشانی در مصلی تهران برگزار می شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) برگزاری این جشنواره در راستای داشتن شهری ایمن جهت مواجه و مقابله با بحران ها ی احتمالی و ارتقاء سطح علمی، کاربردی و کمک به ترویج و توسعه تحقیقات و فعالیت‌های پژوهشی است که بالطبع در کنار معرفی مباحث و نگرش‌های نوین در عرصه مدیریت کلان پیش روی مخاطبین قرار می‌گیرد 

اولین جشنواره شهر ایمن، با انتقال دانش مدیریتی به دیگر نقاط کشور و‏خصوصاً تقویت همکاری‌های منطقه‌ای و بین‌المللی قصد دارد تا زمینه‌های تعامل بین سازمانهای پیشرو در امور ایمنی ،هماهنگی هنگام بلایای طبیعی و صاحبان صنایع در زمینه تولیدات، صادرات و واردات را بدون واسطه برقرار نماید. در این راستا، موضوع فناوری ،نوآوری و ابداعات برای مدیران و دست اندرکاران دولتی و خصوصی در ردیف اولویت های اساسی قرار گرفته، بطوریکه بومی شدن دانش مرتبط با آن از لحاظ ایمنـی حائـز اهمیت بیشتـری است.

همزمان با برگزاری این جشنواره، دوازدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، ایمنی و امنیتی برگزار می گردد.

مخاطبان این نمایشگاه ، از تمامی مسئولان ، صاحبان صنایع ، مدیران حراست ،ایمنی کلیه سازمانها و مؤسسات خصوصی و دولتی می باشند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت WWW.Ipas.Ir مراجعه نمایند.

 

    نظرات