معاوضه‌های گران در محله‌های شمال تهران

معاوضه‌های گران در محله‌های شمال تهران

http://www.bananews.ir/این روزها بر اساس شواهد موجود در بازار معاوضه املاک، واحدهای مسکونی واقع در شمال تهران یکی از گزینه‌هایی است که مورد استقبال معاوضه‌گران قرار می‌گیرد، چراکه عده‌ای از مالکان در بازار معاوضه که تصمیم دارند واحد مسکونی یا ملک خود را با واحد دیگری تعویض کنند، ترجیح می‌دهند که واحد مذکور در مناطق یک تا ۵ باشد.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) البته ناگفته نماند که این درخواست، خواسته همه معاوضه کننده‌ها نیست. تنها افرادی چنین تصمیمی دارند که ارزش واحد یا ملک شان برابر با ارزش واحد معاوضه‌ای در شمال تهران باشد.
برای مثال روز گذشته مالک یک زمین ۳۵۰۰ متری با سند ۶ دانگ در محله دشت مشاء واقع در دماوند اظهار کرده است که ملکش را با آپارتمانی در شمال تهران معاوضه می‌کند.
از طرف دیگر در خیابان زعفرانیه یک واحد مسکونی نوساز به متراژ ۳۰۰ متر مربع به بازار معاوضه عرضه شده است.
مالک عنوان کرده است واحدش را با مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به علاوه یک آپارتمان در شمال تهران تعویض می‌کند. همچنین در منطقه ۲۲ یعنی در شهرک راه آهن یک آپارتمان ۳ طبقه نوساز در ۳۰۰ متر مربع زمین، قابل تعویض با ملک کلنگی در منطقه ۲ و ۵ اعلام شده است.
از سوی دیگر ۲۰ واحد مسکونی نوساز با متراژهای بین ۱۷۰ تا ۲۰۰ متر مربع با کلیه امکانات در خیابان فرمانیه با ملک کلنگی در منطقه یک و ۳ برای معاوضه در نظر گرفته شده است.
علاوه براین در خیابان سعادت‌آباد مالکی اظهار کرده است:
۵ واحد ۱۵۰ متر مربعی نوساز خود را علاوه براینکه برای فروش به بازار سپرده است، اما تمایل برای معاوضه با ملک کلنگی در مناطق یک تا ۳ را هم دارد. تعدادی واحدهای مسکونی ۱۱۰ تا ۱۷۰ متری نوساز در ۵۰۰ متر مربع زمین در بلوار گل‌ها در محدوده شهرک راه آهن با ملک کلنگی در منطقه‌های ۲ و ۵ مورد تعویض قرار می‌گیرد.

    نظرات