شهردار بودن قالیباف قانونی است

شهردار بودن قالیباف قانونی است

http://www.bananews.ir/پس از انتخاب محمدباقر قالیباف به عنوان شهردار تهران، برخی وکلا و حقوقدانان با استناد به مواد قانونی اعلام کردند بر اساس قانون انتخاب شهردار برای سومین بار خلاف قانون است.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) رئیس شورای شهر تهران گفت: ادعاهای مطرح شده در خصوص ممنوعیت انتخاب قالیباف برای سومین بار به عنوان شهردار تهران، دعوای حقوقی است و شهردار تهران به وزارت کشور معرفی شده است.

احمد مسجد جامعی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره ادعای برخی وکلا درباره منع قانونی برای انتخاب قالیباف به عنوان شهردار تهران اظهار داشت: این مباحث دعوای حقوقی بین وکلا و حقوقدانان است. شورای شهر در این خصوص استعلامات لازم را از نهادهای مربوطه گرفته و هیچ منعی برای انتخاب قالیباف به عنوان شهردار تهران وجود نداشت.

وی افزود: اعضای شورای شهر پس از رای گیری قالیباف را به عنوان شهردار تهران انتخاب کرده و در نامه وی را به وزارت کشور معرفی کردیم. قالیباف در فرآیندی قانونی از سوی اعضای شورای شهر به عنوان شهردار معرفی شده و او انتخاب منتخبین مردم تهران در شورای شهر است.

بر اساس این گزارش، پس از انتخاب محمدباقر قالیباف به عنوان شهردار تهران، برخی وکلا و حقوقدانان با استناد به مواد قانونی اعلام کردند بر اساس قانون انتخاب شهردار برای سومین بار خلاف قانون است.

    نظرات