تشکیل شش کمیسیون تخصصی در شورای شهر تهران

تشکیل شش کمیسیون تخصصی در شورای شهر تهران

http://www.bananews.ir/همزمان با افزایش دو برابری تعداد اعضای شورای شهر تهران در دوره چهارم، تعداد کمیسیون‌های تخصصی شورا نیز از سه کمیسیون در دوره سوم به شش کمیسیون در این دوره افزایش یافت.
به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) اعضای شورای شهر تهران در ششمین جلسه دوره چهارم شورا که به صورت غیرعلنی برگزار شد، تصمیم گرفتند سه کمیسیون تخصصی«عمران و حمل‌ونقل»، «سلامت - محیط زیست و خدمات شهری»و «حقوقی و نظارتی» را با توجه به نیاز و افزایش اعضا تشکیل دهند. کمیسیون توسعه و عمران نیز با نام تخصصی «معماری و شهرسازی» به کار خود ادامه می‌دهد. علاوه بر این دو کمیسیون «فرهنگی و اجتماعی» و«برنامه و بودجه» با نام گذشته خود به قوت خود باقی‌مانده‌اند.
پس از تشکیل کمیسیون‌ها اعضا فرم‌هایی را برای اعلام علاقه‌مندی خود نسبت به حضور در هر یک از کمیسیون‌ها دریافت کردند و پس از آن رییس و اعضای کمیسیون‌ها
بر اساس تخصص، علاقه‌مندی و رای‌گیری در صحن علنی انتخاب خواهند شد.
به نظر می‌رسد تشکیل کمیسیون تخصصی «معماری و شهرسازی» در شورای شهر دوره جدید بیانگر نگاه ویژه اعضای دوره چهارم شورا به بخش ساخت‌وساز با در نظر گرفتن ابعاد کلان همچون مساله شهرسازی و معماری ساختمان‌ها است. ویژگی‌ای که در دوره گذشته مغفول ماند.

    نظرات