کمبود گاز برای زمستان امسال قطعی است

کمبود گاز برای زمستان امسال قطعی است

http://www.bananews.ir/وزیر نفت در این باره که آیا کمبود به میزانی هست که در زمستان با قطعی گاز مواجه شویم؟ گفت: قطعی نداریم اما کمبود گاز جدی است که با جایگزینی سوخت مایع در نیروگاهها جبران می شود.
وزیر نفت با تشریح شرایط تبدیل وزارت نفت به هتل از اعلام تغییرات جدید قیمت بنزین توسط دولت تا چند روز آینده خبر داد و گفت: کمبود شدید گاز برای زمستان امسال قطعی است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) وزیر نفت با ابراز نگرانی از کمبود گاز، با بیان اینکه باید تلاش کنیم فازهای پارس جنوبی وارد مدار شوند، افزود: باید واقعیات را ببینیم که آخر امسال یا وسط سال ۹۳ یا آخر ۹۳ یا میانه ۹۴ چقدر تولید داریم سپس باید تولید را با زمان بندی و با سرسختی و پی گیری بالا ببریم.

وزیر نفت در این باره که آیا کمبود به میزانی هست که در زمستان با قطعی گاز مواجه شویم؟ گفت: قطعی نداریم اما کمبود گاز جدی است که با جایگزینی سوخت مایع در نیروگاهها جبران می شود.

وزیر نفت دراین باره که چرا با توجه به شعار خودکفایی بنزین دولت اقدام به واردات بنزین می کند؟ خاطرنشان کرد: وزارت نفت تصمیم به واردات گرفته است چرا که کمبود داریم و باید وارد کنیم چرا که نمی‌توان به مردم بنزین نداد.

    نظرات