توضیحات معاون نظارت شورای شهر تهران درباره حادثه ریزش ۴۰ متری خیابان گلستان در شهرک غرب

توضیحات معاون نظارت شورای شهر تهران درباره حادثه ریزش ۴۰ متری خیابان گلستان در شهرک غرب

http://www.bananews.ir/معاون نظارت شورای شهر تهران در خصوص حادثه ریزش ۴۰ متری خیابان گلستان در شهرک غرب، گفت: اگر در واقعه ریزش اهمال کاری و یا عدم رعایت موارد ایمنی وجود داشته باشد، در گزارش کارشناسی اعلام خواهد شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) عباس جدیدی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تاکید بر ارتقای رضایتمندی شهروندان به عنوان هدف اصلی خود، گفت:‌ با توجه به این که بنده تنها ۱۰ روز است که معاونت نظارت را بر عهده گرفته‌ام و این گودبرداری حدود ۹ ماه پیش شروع شده است در آن موقع بنده در این مسئولیت قرار نداشتم، اما از زمانی که اطلاع پیدا کردیم، بلافاصله کارشناسان گروه نظارت و بازرسی به این محل فرستاده شدند.

وی افزود: برای درک بهتر موضوع و عمق حادثه شخصا در محل حاضر شدم و از نگاه یک شهروند ساکن منطقه، موضوع را مورد بررسی قرار دادم، با اهالی منطقه صحبت کردم و فضای فکری آنها را متوجه شدم. قطعا درد و دل‌ها و دغدغه‌هایی که داشتند به حق بود و مطالبات بجایی داشتند.

وی در مورد زمان اعلام گزارش کارشناسی، گفت: چهارشنبه گذشته کارشناسان ما به محل اعزام شدند و روز پنج‌شنبه خودم به محل رفتم و روز گذشته نیز نشستی با شهروندان منطقه، روسای شهرسازی و مهندسین مشاور برگزار کردیم، البته همچنان بررسی‌ها در روزهای آینده ادامه خواهد یافت تا نظری قوی ارایه شود.

جدیدی ادامه داد: این حادثه طیف بزرگی دارد، چرا که ۱۶ هزار متر سطح زمین را اشغال کرده است و به اعتقاد بنده برای این پروژه اگر با عجله بخواهیم گزارش دهیم، گزارش صحیحی نخواهد بود و اطلاعات صحیحی به مردم ارایه نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینک این کارشناسی باید منطقی پیش برود، اظهار کرد: به همین دلیل که خروجی کارشناسی برای ما خیلی حیاتی است و از همین خروجی‌ها می‌توانیم رویه و الگوبرداری کنیم و در این جهت قدم‌هایی برداریم که دیگر شاهد چنین مواردی نباشیم.

معاون نظارت شورای شهر تهران ضمن ابراز رضایت از عملکرد گروه‌های خدماتی شهرداری و امدادی، گفت: از زمانی که در صحنه حادثه حاضر شدم، شهردار و گروه‌های خدماتی شهرداری منطقه ۲، گروه‌های امدادی آتش‌نشانی و اورژانس در محل حاضر بودند و با همدلی و یکدلی خدمات ارائه می‌کردند.

    نظرات