کندی ساخت یا جدی شدن فعالیت پیمانکاران مسکن ویژه تهرانسر؟

کندی ساخت یا جدی شدن فعالیت پیمانکاران مسکن ویژه تهرانسر؟

http://www.bananews.ir/مسئولان مسکن ویژه تهرانسر می‌گویند واحدهای این پروژه تا پایان سال و در نهایت نیمه دوم سال آینده به متقاضیان تحویل داده می‌شود اما متقاضیان این واحدها از کند بودن روند ساخت و ساز این پروژه گلایه دارند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مدتی است که مسکن ویژه تهرانسر خبرساز شده و پیش خریداران نگران وضعیت ساخت و تحویل به موقع واحدهایشان هستند و در مقابل مسئولان مسکن ویژه تاکید دارند "مردم نگران تحویل به موقع واحدهایشان نباشند و طبق وعده‌های داده شده در خانه‌هایشان مستقر می‌شوند".

از حدود دوماه پیش گلایه پیش‌خریداران مسکن ویژه تهرانسر از روند کند ساخت و سازها این پروژه‌ها آغاز شد و همچنان این گلایه ادامه دارد؛ متقاضیان می‌گویند هر وقت به محل پروژه مراجعه می‌کنند شاهد روند کند ساخت و ساز برخی پروژه‌های مسکن ویژه تهرانسر و توقف برخی پروژه‌ها هستند که مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان تهران در این باره تصریح کرد:‌ برخی پیمانکاران به دلیل کندی کار و دلایل دیگر خلع ید شدند و ممکن است برخی دیگر جایگزین و چند پیمانکار دیگر به ساخت و سازها افزوده شوند.

دوهفته پیش هم که فریبرز واحدی به همراه معاون وزیر راه و شهرسازی از روند ساخت پروژه مسکن ویژه تهرانسر بازدید و با متقاضیان ملاقات داشت، در پاسخ به گلایه پیش خریداران مبنی بر کندی ساخت و ساز پروژه اعلام کرد که ممکن است دو یا سه پیمانکار پروژه مسکن ویژه تهرانسر تغییر کنند و چند پیمانکار جدید به پروژه اضافه شوند.

فعالیت جدی پیمانکاران مسکن ویژه از ابتدای مهرماه

به گفته مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان تهران تاخیر در آماده شدن برخی واحدها به دلیل تاخیر فعالیت پیمانکاران بوده که از هفته اول مهرماه فعالیت پیمانکاران این پروژه جدی‌تر شده است.

مهرآبادی، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر نیز که چند روز پیش از روند ساخت مسکن ویژه تهران بازدید کرد نسبت به برطرف شدن مشکلات پیش‌آمده به متقاضیان قول داد.

بر اساس شرایط اعلام شده ثبت‌نام متقاضیان که درسامانه ثبت‌نام ذکر شده است، مقرر شده انعقاد قرارداد پیش فروش واحد پس از پرداخت سوم صورت گیرد و حال پیش‌خریداران پس از پرداخت قسط سوم تا پایان شهریورماه منتظر پیامک دعوت به عقد قرارداد اعیانی و پس از آن پرداخت قسط چهارم هستند.

در متن شرایط اعلام شده ثبت‌نام مسکن ویژه تهرانسر آمده است: پس از اتمام پروژه و در صورت تکمیل پرداخت سهم نقدی از سوی متقاضی و انعقاد قرارداد پیش فروش، واحد ساخته شده تحویل متقاضی می‌شود و انتقال قطعی واحد به نام متقاضی منوط به پرداخت تمامی اقساط و تسویه حساب کامل است.

    نظرات