معارضان مهم‌ترین مشکل پروژه‌های راهسازی استان تهران

معارضان مهم‌ترین مشکل پروژه‌های راهسازی استان تهران

http://www.bananews.ir/مدیر کل اداره راه و شهرسازی استان تهران مشکل معارض را از مهم‌ترین مشکلات در زمینه پروژه‌های راهسازی استان تهران عنوان کرد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) فریبرز واحدی - درباره عملیات تکمیلی میدان سپاه شهریار گفت: با تکمیل عملیات خاکی، آسفالت و ابنیه فنی، دسترسی‌های این میدان کاملا اصولی خواهد شد.

وی افزود: هزینه‌های عملیات تکمیلی نزدیک به سه میلیارد تومان شده که قسمت اعظم آن مربوط به رفع معارض است.

واحدی درباره محور پیشوا- شریف آباد اظهار کرد: محور مذکور به طول ١٢ کیلومتر قبلا دوخطه بوده که بخشهای‌ی از آن به طول سه کیلومتر تعریض شده بود اما مجددا با رفع مشکلات مالی و معارضان موجود در مسیر احداث و تعریض پروژه در حال حاضر هشت کیلومتر انتهایی مسیر نیز به اتمام رسیده است و مراحل ایمن سازی و روکش آسفالت در حال انجام است.

وی افزود: این مسیر که کاملا در منطقه‌ای مسکونی واقع شده از محورهایی پرحادثه استان تلقی می‌شد که با عملیاتی شدن این پروژه چند نقطه پرحادثه حذف خواهد شد و البته امیدواریم تا پایان پاییز امسال پروژه مذکور به بهره برداری برسد.

واحدی با اشاره به محدودیت‌های اعتباری ونیمه کار ماندن پروژه احداث دوربرگردان ملارد - قبچاق در سال گذشته از طی مراحل تکمیلی و پایانی پروژه مذکور خبر داد و تصریح کرد: با صرف هزینه‌ای بالغ بر ١٣ میلیارد ریال و احداث این دوربرگردان، ایمنی محور قبچاق افزایش یافته و امکان گردشهای مناسب فراهم شده است. همچنین در آینده ای نزدیک در روان شدن ترافیک مسیر شهریار – ملارد – اشتهارد شاهد تاثیر مثبتی خواهیم بود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران مشکل معارض را از مهم ترین مشکلات در زمینه پروژه‌های راهسازی استان تهران عنوان کرد و گفت: با رفع معارضان پروژه وهن آباد – حسن آباد عملیات اجرایی در محورمذکور دوباره شروع شد و در حال حاضر پل فشافویه با دو دهانه ١٢ متری در دست تعریض بوده و عملیات آسفالتی در حال انجام است.

    نظرات