بازار آینده مسکن قابل پیش‌بینی نیست

بازار آینده مسکن قابل پیش‌بینی نیست

http://www.bananews.ir/رییس اتحادیه کشوری مشاوران املاک گفت: بازار روزهای آینده مسکن قابل پیش‌بینی نیست اما قیمت‌ها به کف نزدیک شده و ثبات قیمتی مسکن در مقایسه شش ماهه ابتدای امسال و سال گذشته دیده می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مصطفی قلی‌خسروی در حاشیه اولین نمایشگاه املاک و مستغلات با اشاره به بازار پرنوسان مسکن از سال گذشته تاکنون، اظهار کرد: همانطور که پس از ثبات سیاسی، ثبات اقتصادی صورت می‌گیرد از آغاز انتخابات ریاست جمهوری تا سفر رییس‌جمهور به نیویورک شاهد کاهش قیمت مسکن بودیم.

وی افزود: با شکست ۹ درصدی حباب باقی‌مانده مسکن قیمت‌ها به کف رسیده و به زودی ثبات اقتصادی در بازار حاکم می‌شود.

به گفته قلی‌خسروی بیش از ۸۵ درصد مصالح ساختمانی تولید داخلی است و می‌توانیم با افزایش کیفیت، نازل‌ترین ساختمان‌ها را بسازیم.

رییس اتحادیه کشوری مشاوران املاک با اشاره به اینکه دولت و قانون، دولتمردان را به عرضه مسکن تشویق کرده و این افراد می‌توانند مسکن‌هایی برای برطرف شدن نیاز مسکن مردم بسازند، اظهار کرد: طی چندسال اخیر در عرضه و ساخت مسکن تجریبات خوبی کسب شده است.

وی گفت: طی چند سال گذشته در بخش انبوه‌سازی و احیای بافت فرسوده، تجریبات خوبی بدست آمده و امیدواریم با این تجربیات بر تعداد واحدهای مسکونی ساخته شده جهت تنظیم بازار مسکن افزوده شود.

قلی‌خسروی ابراز امیدواری کرد سال آینده نمایشگاه املاک و مستغلات به صورت بین‌المللی برگزار شود و شاهد تجربیات دیگر کشورها در ساخت و سازها و خرید و فروش ملک باشیم.

نظرات