سیستم پذیرش مسافر در فرودگاه امام به‌روز می‌شود

سیستم پذیرش مسافر در فرودگاه امام به‌روز می‌شود

http://www.bananews.ir/معاون عملیات هوانوردی فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) از تجهیز این فرودگاه به سیستم جدید پذیرش مسافر خبر داد و گفت: این سیستم اوایل اسفند ماه جاری در فرودگاه امام‌ خمینی(ره) راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سعید شرفی اظهار کرد: این پروژه با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیون و ۱۰۰ هزار یورو از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌های کشور در فرودگاه امام‌(ره) عملیاتی می‌شود.

شرفی با بیان اینکه سیستم‌های جدید پذیرش مسافر از سال ۲۰۱۱ در فرودگاه‌های جهان مورد استفاده قرار گرفته است، افزود: پس از دو سال پیگیری، اقدامات لازم برای خریداری و نصب این دستگاه انجام شده است و در حال حاضر دو شرکت فرانسوی در دو بخش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بروز رسانی سیستم پذیرش مسافر و بار فرودگاه امام(ره) را برعهده دارند.

وی اظهار کرد: این پروژه پس از کسب مجوز، اعتبارات لازم و پس از بازدید مدیرعامل منطقه‌های آسیا و خاورمیانه از کانترهای مسافر وارد مرحله اجرایی شد.

شرفی ارائه آمار دقیق مسافر و بار، صدور کارت پرواز از طریق ATM، صدور کارت پرواز برای مسافران با چند کانکشن پروازی را از جمله ویژگی‌های این سیستم برشمرد.

    نظرات