اعلام زمان کنکور کارشناسی‌ارشد و دکتری

اعلام زمان کنکور کارشناسی‌ارشد و دکتری

http://www.bananews.ir/اقبالی خاطرنشان کرد: جزئیات ثبت‌نام و برگزاری هر آزمون متعاقباً از طریق سایت اطلاع‌رسانی روابط عمومی به نشانی www.pubr-azmoon.com اعلام می‌شود.
رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد گفت: زمان ثبت‌نام آزمون سراسری دانشگاه آزاد در بهمن‌ماه و زمان برگزاری آن در اواسط تابستان سال ۹۳ است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از تسنیم، ناصر اقبالی رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد، با اعلام این خبر گفت: آزمون سراسری این دانشگاه که در سال گذشته به صورت آزمایشی با آزمون سراسری سازمان سنجش ادغام شده بود، سال آینده به صورت مستقل از سوی مرکز آزمون برگزار می‌شود.

وی افزود: داوطلبان باید در زمان‌های اعلام شده برای ثبت‌نام به سایت مرکز آزمون مراجعه و در زمان برگزاری آزمون‌های دانشگاه آزاد مانند گذشته شرکت کنند.

اقبالی خاطرنشان کرد: برگزاری آزمون مستقل به عنوان یک فرصت بیشتر برای داوطلبان تلقی می‌شود.

رئیس مرکز ازمون دانشگاه آزاد درباره زمان ثبت‌نام و برگزاری آزمون سراسری دانشگاه آزاد، تصریح کرد: زمان ثبت‌نام آزمون سراسری در بهمن‌ماه و زمان برگزاری آن در اواسط تابستان سال ۹۳ است.

وی در خصوص تقویم زمانی ثبت‌نام آزمون‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد در سال ۹۳، گفت: زمان ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی سال ۹۳ آذرماه و زمان ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته دی‌ماه امسال است.

اقبالی خاطرنشان کرد: جزئیات ثبت‌نام و برگزاری هر آزمون متعاقباً از طریق سایت اطلاع‌رسانی روابط عمومی به نشانی www.pubr-azmoon.com اعلام می‌شود.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد در پایان خاطرنشان کرد: داوطلبان هر آزمون اگر با سؤال یا ابهامی مواجه شدند می‌توانند با مراجعه به سایت www.pubr-azmoon.com سؤال خود را مطرح کنند تا کارشناسان در اسرع وقت به آنها پاسخ دهند.

    نظرات