افتتاح اولین سری واحدهای مسکن مهر در دولت یازدهم

افتتاح اولین سری واحدهای مسکن مهر در دولت یازدهم

http://www.bananews.ir/قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امر مسکن مهر گفت:‌ اولین سری افتتاح واحدهای مسکن مهر دولت یازدهم از هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) احمد اصغری مهرآبادی - در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اشاره به توقف طرح مسکن مهر اظهار کرد: مسکن مهر متوقف نشده است و پروژه‌های نیمه تمام براساس وعده‌های وزارت راه و شهرسازی تحویل داده می‌شود.

وی افزود: توقف این طرح به منظور این است که فعلا پروژه‌ جدید در قالب مسکن مهر نداریم و امیدواریم ساخت واحدهای مسکونی همچون مسکن مهر ایجاد شود.

به گفته مهرآبادی اولین پروژه افتتاحی مسکن مهر در دولت یازدهم روز شنبه - یازدهم آبان - در استان کرمانشاه است.

به گزارش ایسنا، هفته گذشته اعلام شد که ادامه طرح مسکن مهر به دلیل مشکلات و هزینه‌های مالی سنگین متوقف می‌شود و از این پس ساخت و ساز جدیدی در قالب مسکن مهر نخواهیم داشت و دولت یازدهم به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و تحویل آن به پیش‌خریداران بسنده می‌کند.

به گفته وزیر راه و شهرسازی بیش از ۹۶ هزار واحد مسکن مهر آماده است که در پی انجام تعهدات دولت قبلی در ۲۶ استان ۹۶ هزار و ۳۶۸ واحد مسکن در قالب تعاونی‌ها، تفاهم‌نامه سه جانبه و خود مالکی آماده افتتاح و واگذاری به متقاضیان است.

آخوندی با اشاره به اینکه دولت جدید به تعهدات قبلی پایبند است، اظهار کرد: ۱۷۲۶ واحد مسکونی در کرمان، همچنین در استان‌های کرمانشاه ۱۰هزار و ۲۷۸ واحد، البرز ۱۱هزار و ۲۴۳ واحد مسکن و در استان یزد ۲۴۰۸ واحد شامل تعاونی‌ها، تفاهم نامه سه جانبه و خود مالکی آماده افتتاح است.

    نظرات