بهره‌برداری کامل از خط یک متروی تبریز تا پایان سال ۹۵ دور از دسترس است

بهره‌برداری کامل از خط یک متروی تبریز تا پایان سال ۹۵ دور از دسترس است

http://www.bananews.ir/نائب رییس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: با تداوم روند بی‌توجهی به پیشرفت عمرانی در قطار شهری تبریز، بهره‌برداری کامل از خط یک مترو تا پایان سال ۹۵ دور از دسترس است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir)، «سعید محدث» با انتقاد از خلف وعده‌ی مسوولان مترو در راه‌اندازی فاز یک قطار شهری تبریز گفت: از اواخر پارسال شهروندان تبریزی در انتظار به کار افتادن خط یک مترو تبریز هستند این در حالی است که در نیمه‌ی سال ۹۲ هستیم و هم‌چنان مسوولان قطار شهری تبریز تاریخ دقیقی از راه‌اندازی این خط ارائه نمی‌دهند.

نائب رییس شورای اسلامی شهر تبریز افزود: باید هرچه سریع‌تر آخرین وضعیت ورود واگن‌های خریداری شده برای خط یک مترو تبریز روشن شود، بدیهی است بدون ورود و آماده‌سازی این واگن‌ها و از طرفی عدم تعیین تکلیف ایستگاه‌های واقع در مسیر، به هیچ وجه امکان راه‌اندازی و افتتاح این خط فراهم نمی‌شود.

وی افزود: مدیران سازمان قطار شهری تبریز باید به‌طور شفاف و روشن اطلاعات دقیقی از زمان ورود واگن‌ها، آخرین وضعیت اجرای خط یک، تملک و احداث ایستگاه‌ها، راه‌اندازی و افتتاح این خط به عموم شهروندان ارایه کنند.

براساس این گزارش، خط اول قطار شهری به طول ۱۷ کیلومتر در مسیر ائل گؤلی تا لاله در حال اجراست و برای این خط ۲۰ ایستگاه پیش‌بینی شده است.

    نظرات