تجهیزات فرودگاهی توسط هواپیمای فالکون ۲۰ چک می‌شود

تجهیزات فرودگاهی توسط هواپیمای فالکون ۲۰ چک می‌شود

http://www.bananews.ir/رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه تجهیزات مربوط به چک تجهیزات فرودگاهی که روی هواپیمای جت فالکون ۲۰ نصب شده بود مورد تعمیر و نگهداری قرار گرفت تاکید کرد: در پروسه زمانی خاص بیش از ۲۰۰ نقطه توسط این هواپیما مورد ارزیابی عملیاتی قرار می‌گیرد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) کاپیتان حمیدرضا پهلوانی در حاشیه مراسم خودکفایی تعمیرات اساسی سیستم پانل بازرسی هواپیمای فالکون ۲۰ سازمان هواپیمایی کشور و درجمع خبرنگاران اظهار کرد: امیدواریم در پروسه‌های زمانی مستمر بررسی و چک دستگاه‌های فرودگاهی ادامه داشته باشد و ما نگرانی از بابت تعمیر تجهیزات این چنینی برای هواپیماها را نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه در چهار ماه اخیر برای بهینه کردن سیستم‌ها فعالیت‌هایی انجام شد و هم‌اکنون تجهیزات فرودگاهی توسط هواپیمای فالکون ۲۰ چک می‌شود اظهار کرد: با راه‌اندازی این سیستم توسط متخصصان داخلی می‌توانیم ادعا کنیم در حال حاضر بیش از ۲۰ میلیون یورو در این امر صرفه‌جویی شده است.

پهلوانی با بیان اینکه اولویت اول ما تأمین تجهیزات مربوط به دیگر فالکون است تا نشان دهیم کارشناسان صنعت حمل و نقل هوایی ایران قدرت بسزایی دارند، گفت: تمامی مولفه‌های استاندارد برای این موضوع توسط متخصصان سازمان هواپیمایی مورد ارزیابی قرار گرفته و با این کار می‌توانیم از عملکرد و ارزیابی سیستم‌های متفاوت در نقاط مختلف کشور اطمینان حاصل کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین در بخشی از سخنان خود گفت: آمادگی و ابراز علاقه‌ کشور‌های اروپایی برای برقراری و اضافه شدن پرواز‌ به آن کشور‌ها توسط ایرلاین‌های خارجی به سازمان هواپیمایی اعلام شده ولی مشکل در روند اجرایی و اقتصادی بودن کارهای پروژه‌ای شرکت‌های هواپیمایی خارجی است که البته سازمان با تعاملاتی که وجود دارد بستر لازم را برای انجام پرواز شرکت‌های هواپیمایی فراهم کرده است.

وی افزود: همچنین اگر یکسری از مولفه‌های اقتصادی برای شرکت‌های خارجی تبیین و رفع شود شاهد حضور تعداد بی‌شماری از ایرلاین‌های خارجی که درخواست پرواز برای کشورمان را داشتند، خواهیم بود.

    نظرات