مردم درست آب مصرف نکنند دچار معضل شدید می‌شویم

مردم درست آب مصرف نکنند دچار معضل شدید می‌شویم

http://www.bananews.ir/قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: اگر مردم در زمینه صرفه جویی در مصرف آب همکاری خوبی نداشته‌اند، با ادامه این روند حدود یک ماه دیگر دچار معضل شدید می‌شویم و وارد مرحله زمان بندی و شرایط خاص در حوزه آبرسانی خواهیم شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمدرضا امیرکمالی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اشاره به این‌که تاکنون مردم در مصرف آب با وجود هشدارهای اعلام شده همکاری خوبی نداشته‌اند گفت: ما عاجزانه از مردم می خواهیم تا مصرف صحیح داشته باشند و به اندازه‌ای که مورد نیازشان است (نمی گوییم صرفه جویی کنند) آب مصرف کنند. چرا که اگر این اتفاق نیفتد ممکن است در آینده دچار معضل شدید شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که منظور از آینده چه زمانی است، گفت: یک ماه دیگر؛ در آن هنگام وارد مرحله زمان بندی و شرایط خاص می‌شویم.

مردم هشدار را جدی بگیرند

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران در مورد احتمال سهمیه بندی هنگامی که به شرایط خاص برسیم گفت: سعی می کنیم به سهمیه بندی نرسیم؛ نمی خواهیم که کیفیت خوب آب را از دست بدهیم. امیدواریم که مردم به این نکته توجه کنند و هشدار را جدی بگیرند.

امیرکمالی با اشاره به سرد شدن هوا و بارندگی کمی که صورت گرفت گفت:‌ با این وجود اگر موضوع جدی گرفته نشود ممکن است مردم دچار مشکل شوند، آسیب ببینند و آرامششان را از دست بدهند.

وی تاکید کرد:‌ آرامش مردم و استفاده از آب با کیفیت یکی از خواسته‌های مجموعه شرکت آب و فاضلاب‌ استان تهران است و مردم باید هشدارها را جدی بگیرند.

کسب آمادگی با برگزاری مانور آبفای تهران

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران با تاکید بر این‌که برگزاری مانور برای کسب آمادگی و نشان داده شدن نقاط قوت و ضعف بسیار خوب است گفت: نتایج مانور برگزار شده در هفته پدافند غیر عامل که پشت سر گذاشته شد در چهار روز توسط دستگاه‌های نظارتی شامل دو دانشگاه و عوامل نامحسوس شرکت آب و فاضلاب در بین مجموعه، تحلیل خواهد شد و مجموعه نقاط قوت و ضعف شناسایی شده‌اند.

امیرکمالی با تاکید بر این‌که مانور مدیریت بحران پدافند غیر عامل آب و فاضلاب تهران عملیات بسیار خوبی بود و نواقص تجهیزات و نیروی انسانی تهران و استان‌های معین مشخص شد گفت: مانور یک ماهیت دارد و مقداری آمادگی ایجاد می‌کند؛ خدا نکند که حادثه واقعی رخ دهد چرا که در آن هنگام ممکن است بسیاری از عوامل و تجهیزات یا راه‌های ارتباطی وجود نداشته باشد که به این خوبی‌ای که در مانور سناریوها اجرا شدند، کمک شود اما به هر حال مانور برای کسب آمادگی بسیار خوب است.

    نظرات