ساخت مسکن مهر در سیستان و بلوچستان به کندی پیش می‌رود ‌

ساخت مسکن مهر در سیستان و بلوچستان به کندی پیش می‌رود ‌

http://www.bananews.ir/عضو هیئت رییسه کمیسیون عمران مجلس گفت: بر اساس گزارش‌های دریافتی از مردم اجرای طرح مسکن مهر در سیستان و بلوچستان به کندی پیش می رود و ساکنان برخی از واحدها دارای مشکلات فراوانی هستند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) حمیدرضاپشنگ در گفت‌وگو با ایسنا افزود: در حالیه طرح مسکن مهر کمک قابل توجهی به خانه دار شدن افراد بی خانه در سیستان و بلوچستان نموده و فعالیت خانه سازی موجب ایجاد اشتغال برای گروهی از کارگران ساده استان نموده است اما به علت عدم اجرای به موقع پروژه‌های خدماتی کسانی که در یکی دو سال قبل مجبور به سکونت در واحدهای ساخته شده به علت آماده نبودن طرح‌های خدماتی مشکلاتی دارند.

وی اظهار داشت: در مهر شهر زاهدان که هزاران واحد مسکن مهر به صورت آپارتمانی ساخته شده مردم از تمام خدماتی که برای شهرک سازی مسکن پیش بینی شده محروم هستند.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این منطقه که بخش وسیعی از آپارتمان‌ها هنوز نیمه تمام و ساخت و ساز ادامه دارد مصالح، نخاله‌ها و آهن آلات که در اطراف معابر مهر شهر انباشته شده رفت و آمد ساکنین آپارتمان‌ها را با مشکل مواجه کرده و این در حالی است که در مواقع وزش طوفان‌های فصلی گرد و غبار حاصله از طوفان مردم را در خانه‌ها حبس می کند.

وی بیان کرد: مسجد و درمانگاه هنوز در این ساختمان‌ها مورد بهره برداری قرار نگرفته و ساختمان مدرسه که چند سالی است درحال ساخت می باشد به صورت نیمه تمام باقی مانده و این در حالی است که ساکنین مهر شهر زاهدان مجبورند بچه‌های خود را در نقاط دیگر شهر زاهدان به مدرسه ببرند.

وی خاطرنشان کرد: از جمع آوری زباله‌ها در این منطقه خبری نیست زیرا به علت آماده نبودن پروژه‌های خدماتی مورد نیاز شهرداری هنوز این منطقه را جزء شهر نمی‌داند و بالاخره اینکه نبود تاسیسات خدماتی و غیره مشکلات زیادی را برای ساکنین این منطقه که حتی اکثر معابر و خیابان‌های آنها آسفالت نشده بوجود آورده است.

    نظرات