معاون ترافیک شهردار تهران: اشکالات خطوط BRT بازنگری می‌شود

معاون ترافیک شهردار تهران: اشکالات خطوط BRT بازنگری می‌شود

http://www.bananews.ir/معاون ترافیک شهردار تهران در خصوص وجود مشکلات فنی در خطوط BRT و محل ایستگاه‌های این خطوط، گفت: خطوط BRT مستمر مورد بازنگری قرار می‌گیرند و مشکلات آن را سریعا اصلاح می‌کنیم.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مهندس سید جعفر تشکری هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: وجود مشکلات در خطوط اتوبوس‌های تندرو را می‌پذیریم اما به آن معنا نیست که ایراد جدی وارد است چرا که همیشه می‌توانیم بهتر از قبل باشیم. در این مورد هم هر اشکالی چه توسط مردم گزارش شود و چه خودمان مشاهده کنیم برای اصلاح در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به این که خطوط BRT کارشناسی، علمی و در حد قابل قبول است، اضافه کرد: البته گاهی اشکالاتی هست که رفع آن از دست ما بر نمی‌آید. به طور مثال در یک نقطه‌ای عرض خیابان کم است و نمی‌توانیم آنجا ایستگاه احداث کنیم و در این موارد مجبوریم از شهروندان بخواهیم چند صد متر جلوتر و یا عقب‌تر از ایستگاه استفاده کنند.

تشکری در پاسخ به این که "آیا جلسه مشترکی با دولت در خصوص نوسازی ناوگان اتوبوسرانی تهران داشته‌اید"، گفت: جلساتی با وزارت کشور و سازمان حفاظت محیط‌ زیست داشته‌ایم و این جلسات را با جدیت دنبال می‌کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد تعاملات با دولت نتیجه خوبی بدهد و عمق این تعاملات در آینده بیش از پیش شود.

    نظرات