بارش باران در پایتخت

بارش باران در پایتخت

http://www.bananews.ir/مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: فردا آسمان تهران ابری در بعضی ساعات همراه با بارش باران، در ارتفاعات بارش برف و در اواخر وقت نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد است. بیشینه و کمینه دما با دو درجه کاهش نسبت به امروز به ترتیب برابر ۱۷ و ۸ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از بارش باران و وزش باد در پایتخت از عصر فردا خبر داد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) عبدالرضا امیدوار در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: سامانه بارشی که هم‌اکنون در کشور مستقر است روز دوشنبه در استانهای ایلام، لرستان، شمال خوزستان، کرمانشاه و در برخی نقاط استانهای همدان، مرکزی و قزوین با شدت بیشتری فعال خواهد شد که بر این اساس آبگرفتگی معابر عمومی در این مناطق پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وی، همچنین از بعدازظهر روز دوشنبه بارش باران متناوب گاهی با وزش باد در استانهای کردستان، زنجان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، تهران و دامنه‌های شمالی البرز رخ خواهد داد، همچنین شرایط بارشی در روز سه‌شنبه در برخی نقاط استانهای ایلام، خوزستان، مرکزی و قزوین فراهم است.

امیدوار اظهار داشت: طی دو روز آینده در غرب ، شمال غرب، جنوب غرب و به صورت پراکنده تر در برخی نقاط دامنه های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر ابرناکی، بارش باران گاهی همراه با وزش باد و در مناطق سردسیر و مرتفع بارش برف پیش بینی می شود که شدت بارش ها طی ۲۴ ساعت آینده ، در برخی مناطق غرب و از بعد از ظهر روز دوشنبه در برخی مناطق جنوب غرب خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: از بعد از ظهر روز سه شنبه و طی روز چهارشنبه در برخی مناطق جنوب غرب، دامنه های مرکزی زاگرس، سواحل دریای خزر و دامنه های شرقی البرز بارش ها ی پراکنده رخ می دهد.

وی افزود: بعد از ظهر روز چهارشنبه و طی روز پنج شنبه در جنوب شرق کشور رگبار و رعد و برق ودر شمال شرق کشور بارش پراکنده پیش بینی می شود.

امیدوار یادآور شد: طی دو روز آینده در شهر های صنعتی و پرجمعیت از جمله تهران ، نواحی مرکزی و شمال شرق کشور افزایش آلاینده های جوی پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: فردا آسمان تهران ابری در بعضی ساعات همراه با بارش باران، در ارتفاعات بارش برف و در اواخر وقت نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد است. بیشینه و کمینه دما با دو درجه کاهش نسبت به امروز به ترتیب برابر ۱۷ و ۸ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

    نظرات