رجا روسای قطار را انتخاب می کند

رجا روسای قطار را انتخاب می کند

http://www.bananews.ir/مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا با بیان اینکه انتخاب روسای قطار حاکمیتی نیست و نباید از سوی شرکت راه آهن انتخاب شوند، گفت: در حال حاضر شرکت رجا رئیس قطارهای این شرکت را انتخاب می کند و شرکت راه آهن دخالتی در این موضوع ندارد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) سید حسن موسوی نژاد در گفتگو با مهر در خصوص انتخاب رئیس قطار که از اوایل امسال توسط شرکت راه آهن انجام می گرفت، گفت: انتخاب رئیس قطار موضوعی حاکیمتی نیست و حق شرکت‌های مالک است که روسای قطار را انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه حاکمیت نمی تواند در انتخاب رئیس قطاری که برای بخش خصوصی است دخالتی داشته باشد، اظهار داشت: امیدوارم که شرکت راه آهن هم با این موضوع موافقت کند، ضمن آنکه درگذشته هم به همین شکل اجرا می شد و شرکت های مالک، روسای قطار را انتخاب می کردند.

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا در خصوص اینکه در حال حاضر انتخاب روسای قطار به شکل انجام می گیرد، بیان کرد: در حال حاضر شرکت رجا رئیس قطارهای این شرکت را انتخاب می کند و شرکت راه آهن دخالتی در این موضوع ندارد.

موسوی نژاد تصریح کرد: در واقع این یک تصمیم اشتباه بود که امیدواریم دوباره پیگیری نشود زیرا نمی توان حق قانونی شرکت‌ها را در این زمینه زیر سئوال برد.

شرکت راه آهن جمهوری اسلامی از اوایل امسال به شرکت حمل و نقل ریلی رجا اعلام کرده بود که انتخاب روسای قطار باید از سوی این این شرکت انجام شود و در واقع حاکمیتی شود.

    نظرات