برق سه بزرگراه زیرزمینی می شود

برق سه بزرگراه زیرزمینی می شود

http://www.bananews.ir/خطوط انتقال برق سه بزرگراه همت، شهید صدر و شیخ بهایی زیر زمینی می‌شوند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) مدیر عامل یک شرکت مهندسی مشاور از به زیر زمین رفتن خطوط انتقال برق سه بزرگراه همت، شیخ بهایی و شهید صدر خبر داد و گفت: اجرایی شدن احداث تونل های زیرزمینی برای انتقال خطوط انتقال برق به زیرزمین در تهران از بعد پدافند غیرعامل و مواجهه با پدیده هایی همچون زلزله و از سوی دیگر از نظر مبلمان شهری حایز اهمیت است.

محمد توده رنجبر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بزرگراه صدر کابل ها به زیرزمین منتقل شده و طرح بزرگراه همت نیز در مرحله جمع آوری کابل ها و کانال کشی قرار دارد.

وی با تاکید بر این که خطوط برقی بزرگراه شیخ بهایی هم زیر زمین می روند، به عمده فعالیت شرکت در تامین آب، جمع آوری، انتقال و توزیع آب تهران اشاره کرد و گفت: با توجه به افزایش روز افزون جمعیت در تهران در آینده مشکل آب خواهیم داشت و از این رو طرح‌های مختلفی برای تامین آب شرب از منابع جدید در حال اجراست.

مدیرعامل شرکت مهندسی مشاور لار تامین منابع، تغییرات در شاخص های طراحی و تامین منابع تحصیل زمین را از دلایل عمده تاخیر در اجرای پروژه های عمرانی و گفت: تامین آب از سد ماملو و سد طالقان و اجرای طرح رینگ آبرسانی تهران از جمله طرح های در دست اجرا است.

رنجبر افزود: فاز اول طرح جامع آبرسانی تهران در حال بازنگری است و در آن آبرسانی به پرند و منطقه ۲۲ تهران دیده شده است.

    نظرات