طرح حمل و نقل هوشمند در مسیرهای پرترافیک

طرح حمل و نقل هوشمند در مسیرهای پرترافیک

http://www.bananews.ir/رهایی از اجرای پایلوت این طرح با همکاری شهرداری‌ها خبر داد و خاطر نشان کرد: با اعلام آمادگی شهرداری‌ها پایلوت این طرح در برخی از شهرهایی که دارای زیر ساخت‌های لازم باشد اجرا می شود و در تهران نیز در مسیر تونل‌ها و مسیرهای پرترافیک که دوربین‌های کنترل ترافیک نصب شده به عنوان پایلوت انجام می شود.
رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه پروژه ملی سیستم‌های حمل و نقل هوشمند با همکاری شهرداری‌ تهران و سازمان کنترل ترافیک در حال انجام است، گفت: پایلوت این طرح در برخی از شهرها و برخی نقاط تهران در حال اجرا است.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) علیرضا رهایی در حاشیه کمیته راهبردی سیستم‌های حمل و نقل هوشمند (ITS) دورن و برون شهری در جمع خبرنگاران با اشاره به معضلات ترافیکی و ایمنی جاده‌ای در کشور، افزود: در این راستا اقدام به اجرای پروژه کلان ملی سیستم‌های حمل و نقل هوشمند شد که خوشبختانه فاز صفر آن انجام شده است.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر به بیان جزئیات فاز صفر این پروژه اظهار داشت: دراین فاز مطالعه تطبیقی با بیش از ۲۰ کشور دنیا انجام شد ضمن آنکه مطالعاتی در زمینه معماری ITS در سطح کشور اجرایی شد.

وی با بیان اینکه این طرح با همکاری سازمان‌های مرتبط در حال اجرا است، ادامه داد: در این راستا همکاری‌های نزدیکی میان شهرداری تهران و سازمان کنترل ترافیک ایجاد شده است.

رهایی از اجرای پایلوت این طرح با همکاری شهرداری‌ها خبر داد و خاطر نشان کرد: با اعلام آمادگی شهرداری‌ها پایلوت این طرح در برخی از شهرهایی که دارای زیر ساخت‌های لازم باشد اجرا می شود و در تهران نیز در مسیر تونل‌ها و مسیرهای پرترافیک که دوربین‌های کنترل ترافیک نصب شده به عنوان پایلوت انجام می شود.

    نظرات